Quote from Guest on 28 July 2010, 14:26Alla med PC verkar ju köra Sporttracks. Vad är just nu det "bästa" programmet för Mac?
Har en Garmin FR 405 och har hittills använt mig av Garmin Connect som funkar bra för mina behov. Tyvärr har dom fått lite problem dom sista dagarna så det vore kanske
Alla med PC verkar ju köra Sporttracks. Vad är just nu det "bästa" programmet för Mac?
Har en Garmin FR 405 och har hittills använt mig av Garmin Connect som funkar bra för mina behov. Tyvärr har dom fått lite problem dom sista dagarna så det vore kanske
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 14:36Jag tycker Garmin Connect funkar bra både på PC och Mac. Har inte märkt av något problem där.
Jag tycker Garmin Connect funkar bra både på PC och Mac. Har inte märkt av något problem där.
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 15:36jo visst funkar Garmin Connect bra i normalfall. Problemet är bara att dom har haft en del serverproblem dom sista dagarna. Jag har varit i kontakt med Garmin Support och dom har konfirmerat att det finns problem (för vissa användare) men att deras teknik
jo visst funkar Garmin Connect bra i normalfall. Problemet är bara att dom har haft en del serverproblem dom sista dagarna. Jag har varit i kontakt med Garmin Support och dom har konfirmerat att det finns problem (för vissa användare) men att deras teknik
Quote from Funbeat user on 28 July 2010, 22:09Jag använder Ascent (http://www.montebellosoftware.com/index.html). Har även testat Rubitrack (www.rubitrack.com) men den känns inte lika bra, säkert bara en smakfråga...:-)
Jag använder Ascent (http://www.montebellosoftware.com/index.html). Har även testat Rubitrack (www.rubitrack.com) men den känns inte lika bra, säkert bara en smakfråga...:-)
Quote from Funbeat user on 29 July 2010, 19:47Nya Trainingcenter (just nu bara en Beta) tycker jag funkar bra, dom har rättat till en del småsaker som stört mig förrut.
Nya Trainingcenter (just nu bara en Beta) tycker jag funkar bra, dom har rättat till en del småsaker som stört mig förrut.