Quote from Berit Bengtson on 23 March 2012, 16:17Ett billigt sätt att testa borde väl vara att klippa sönder en öl/cola-burk.
Den är i tunn alu och är därför både lätt att klippa och vika till lämplig tjocklek.
Ett billigt sätt att testa borde väl vara att klippa sönder en öl/cola-burk.
Den är i tunn alu och är därför både lätt att klippa och vika till lämplig tjocklek.
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 16:39Vill man vara säker så tar man en kondom.
Vill man vara säker så tar man en kondom.
Quote from Funbeat user on 23 March 2012, 19:35Jag tog ett 0,10 shimsband som jag liksom klämde fast, blev super och knäproblemet försvann.
Jag tog ett 0,10 shimsband som jag liksom klämde fast, blev super och knäproblemet försvann.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 15:27Dynamotejp kan vara bra i sådana situationer.
Dynamotejp kan vara bra i sådana situationer.
Quote from Funbeat user on 24 March 2012, 16:28Ett par Superfeet black fixar problemet. Åtminstone för mig...
http://www.readoz.com/publication/read?i=1047494&pg=31#page30 (till höger)
Ett par Superfeet black fixar problemet. Åtminstone för mig...
http://www.readoz.com/publication/read?i=1047494&pg=31#page30 (till höger)
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 09:09Tack alla för tipsen.
Den dumsnåle i mig förlorade och shoppingnerven tog överhanden. Ville helt enkelt ha bra grejer för att undvika problem. Det blev alltså både sula och kilar, samt även verktyget Håkan tipsade om. Riktigt smidigt verktyg. Fick även b
Tack alla för tipsen.
Den dumsnåle i mig förlorade och shoppingnerven tog överhanden. Ville helt enkelt ha bra grejer för att undvika problem. Det blev alltså både sula och kilar, samt även verktyget Håkan tipsade om. Riktigt smidigt verktyg. Fick även b
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 10:59Jag tror att styrketräning av både fot och knä skulle göra nytta.
Är man svag i foten så vill gärna knät falla innåt ( man blir lite kobent)
Jag tror att styrketräning av både fot och knä skulle göra nytta.
Är man svag i foten så vill gärna knät falla innåt ( man blir lite kobent)
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 11:25"Jag tror att styrketräning av både fot och knä skulle göra nytta.
Är man svag i foten så vill gärna knät falla innåt ( man blir lite kobent)"
Foten tränas med balansbräda? Hur? Tar gärna emot bra tips på fot-/knäövningar som är bra att göra för att fö
"Jag tror att styrketräning av både fot och knä skulle göra nytta.
Är man svag i foten så vill gärna knät falla innåt ( man blir lite kobent)"
Foten tränas med balansbräda? Hur? Tar gärna emot bra tips på fot-/knäövningar som är bra att göra för att fö
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 16:16Hej Tomas.
Jag är nyligem hemkommen från en bikefit och kan verkligen rekomendera det. Jag blev mycket stabilare i knäna nu med rätt inställningar och klossposition. Blev även nya sulor, kilar i skona och distanser som flyttade ut pedalerna en anning.
M
Hej Tomas.
Jag är nyligem hemkommen från en bikefit och kan verkligen rekomendera det. Jag blev mycket stabilare i knäna nu med rätt inställningar och klossposition. Blev även nya sulor, kilar i skona och distanser som flyttade ut pedalerna en anning.
M
Quote from Funbeat user on 10 April 2012, 17:08Var gjorde du den?
Var gjorde du den?