Quote from Guest on 15 January 2010, 19:18Jag är ingen poet. Men ibland, företrädelsevis på rusiga förkvällar, så får jag för mig det. Ibland händer det att jag skriver några rader, sällan med några högt ställda ambitioner. Oftast inte formbundet, sällan på rim. Bara ord.
Resultatet blir vanligt
Jag är ingen poet. Men ibland, företrädelsevis på rusiga förkvällar, så får jag för mig det. Ibland händer det att jag skriver några rader, sällan med några högt ställda ambitioner. Oftast inte formbundet, sällan på rim. Bara ord.
Resultatet blir vanligt
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:28🙂
Tack! Visst känner jag igen mig.
🙂
Tack! Visst känner jag igen mig.
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 15:18Jättekul å inspirerande Göran...!
Å inte minst våghalsigt å banbrytande heller...Alla har vi ju tankar i huvudet under ett marathonlopp och under träning...Vad tänker vi på...vad är det som rullar runt i bollen under första varvet på STHLMM å sedan under
Jättekul å inspirerande Göran...!
Å inte minst våghalsigt å banbrytande heller...Alla har vi ju tankar i huvudet under ett marathonlopp och under träning...Vad tänker vi på...vad är det som rullar runt i bollen under första varvet på STHLMM å sedan under
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 19:26Härligt att ha en låda med tänkvärda texter samlade.
Jag har aldrig sprungit Sthlm marathon, men nu blev jag sugen att testa 😀
Tack för att du delade med dig.
Härligt att ha en låda med tänkvärda texter samlade.
Jag har aldrig sprungit Sthlm marathon, men nu blev jag sugen att testa 😀
Tack för att du delade med dig.
Quote from Funbeat user on 16 January 2010, 22:15Kjell: Vilken bransch är det? Verkar vara en trevlig sådan iaf! 🙂
Mona: Tänkvärda, absolut. Men mest sorgliga, smärtsamma. Alltid känslomässigt konstruktiva. Jag blir litterärt kreativ när känslorna bubblar, vilket de oftast (dock lyckligtvis inte ofta
Kjell: Vilken bransch är det? Verkar vara en trevlig sådan iaf! 🙂
Mona: Tänkvärda, absolut. Men mest sorgliga, smärtsamma. Alltid känslomässigt konstruktiva. Jag blir litterärt kreativ när känslorna bubblar, vilket de oftast (dock lyckligtvis inte ofta