Quote from Guest on 11 September 2009, 15:27Nu släpps en version av Cykelreseplaneraren. Prova att planera din cykelresa och kom med kommentarer! Direktlänk till cykelreseplaneraren: http://cykla.stockholm.se/
Skicka gärna kommentarer till mig så vidarebefodrar jag till utvecklingsgruppen: samuel.
Nu släpps en version av Cykelreseplaneraren. Prova att planera din cykelresa och kom med kommentarer! Direktlänk till cykelreseplaneraren: http://cykla.stockholm.se/
Skicka gärna kommentarer till mig så vidarebefodrar jag till utvecklingsgruppen: samuel.
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 15:37Kul att den kommer på riktigt. Jag ser att det är Stockholms stad som ligger bakom, men det vore ju kul om även kranskommunerna kom med lite bättre. I dagsläget finns det t ex ingen cykelbana norr om Brunnsviken (i Solna) men det är ändå en tänkbar väg me
Kul att den kommer på riktigt. Jag ser att det är Stockholms stad som ligger bakom, men det vore ju kul om även kranskommunerna kom med lite bättre. I dagsläget finns det t ex ingen cykelbana norr om Brunnsviken (i Solna) men det är ändå en tänkbar väg me
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 17:19Tror att området som täcks kommer att utökas mer och mer. Kolla denna artikeln i DN: http://www.dn.se/sthlm/rostfiske-pa-stockholms-cykelbanor-1.950415
Cyklister är hett i politiken!
Tror att området som täcks kommer att utökas mer och mer. Kolla denna artikeln i DN: http://www.dn.se/sthlm/rostfiske-pa-stockholms-cykelbanor-1.950415
Cyklister är hett i politiken!
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 18:09Den stolliga omvägen på gränsen mellan Vallentuna och Täby Kyrkby finns kvar från betaversionen, och de har inte tagit hänsyn till att cykelbanan är uppgrävd vid Kräftriket. För övrigt har de klarat av min pendlingsväg riktigt bra. (t+)
Den stolliga omvägen på gränsen mellan Vallentuna och Täby Kyrkby finns kvar från betaversionen, och de har inte tagit hänsyn till att cykelbanan är uppgrävd vid Kräftriket. För övrigt har de klarat av min pendlingsväg riktigt bra. (t+)
Quote from Camilla Maunu on 11 September 2009, 21:19Är det bara jag som inte ser eller är det så att det inte går att få bakgrunden i
statelitformat?Sen är jag lite nyfiken på varför sträckorna blir gröna när man har muspekaren över? Det verkar inte fylla nån funktion. Alltså ingen centrering eller att
Är det bara jag som inte ser eller är det så att det inte går att få bakgrunden i
statelitformat?
Sen är jag lite nyfiken på varför sträckorna blir gröna när man har muspekaren över? Det verkar inte fylla nån funktion. Alltså ingen centrering eller att
Quote from Fredrik Närenfors on 11 September 2009, 23:41Tror jag fick en massa grusväg över Järvafältet. Ingen höjdare de dagar jag kör på racern.
Sen tog det en jäkla stund innan jag lyckades få en beräkning. adressen kände den inte till förrän jag placerade flaggan. Då plötsligt stod adressen utskriven. Klo
Tror jag fick en massa grusväg över Järvafältet. Ingen höjdare de dagar jag kör på racern.
Sen tog det en jäkla stund innan jag lyckades få en beräkning. adressen kände den inte till förrän jag placerade flaggan. Då plötsligt stod adressen utskriven. Klo
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 13:55Får nog testa en annan väg hem nu då och se om det verkligen går snabbare.
Får nog testa en annan väg hem nu då och se om det verkligen går snabbare.
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 14:54Jag fick förslaget att åka genom den del av hägerstensvägen som är avstängd för byggandet av flera hyreshus.
Saknar även en bra skriv ut-funktion som bara skriver ut kartan.
Jag fick förslaget att åka genom den del av hägerstensvägen som är avstängd för byggandet av flera hyreshus.
Saknar även en bra skriv ut-funktion som bara skriver ut kartan.
Quote from Funbeat user on 15 September 2009, 17:10Det finns en via-funktion, skulle vilja ha motsatsen, dvs "åk inte här", skulle kunna vara en rektangel eller liknande.
Det finns en via-funktion, skulle vilja ha motsatsen, dvs "åk inte här", skulle kunna vara en rektangel eller liknande.
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 00:00Kanonsite! Den kommer jag att använda. Synd bara att man bor i Åkersberga. Första sträckan är inte så trevlig. Vore trevligt om cykelbanorna knyts ihop med stans banor. Borde starta Cykelpartiet eller nåt här ute. Undras hur många röster man skulle få i k
Kanonsite! Den kommer jag att använda. Synd bara att man bor i Åkersberga. Första sträckan är inte så trevlig. Vore trevligt om cykelbanorna knyts ihop med stans banor. Borde starta Cykelpartiet eller nåt här ute. Undras hur många röster man skulle få i k