Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 15:14De flesta jag möter eller kör om ser mig i d tid. Värre är det med hundar och barn som inte förstår vad som kan hända om man inte flyttar på sig.
De flesta jag möter eller kör om ser mig i d tid. Värre är det med hundar och barn som inte förstår vad som kan hända om man inte flyttar på sig.
Quote from Funbeat user on 1 October 2009, 15:25Nu är det ju faktiskt så att cyklister och andra trafikanter har skyldighet att kunna stanna för varje förutsebart hinder. Ett barn eller en hund är ju det, man kan inte bara dundra fram och hoppas att alla flyttar på sig.
Nu är det ju faktiskt så att cyklister och andra trafikanter har skyldighet att kunna stanna för varje förutsebart hinder. Ett barn eller en hund är ju det, man kan inte bara dundra fram och hoppas att alla flyttar på sig.
Quote from Camilla Maunu on 1 October 2009, 22:27Även om de vita sträcken blir hala för inlinesåkare så kan de göra mycket bra nytta för cyklister. Se bara på sträckan från Vasagatan till Slussen där man nu dragit en heldragen linje på cykelbanan. Och vips så håller de flesta cyklister sig på rätt sida.
Även om de vita sträcken blir hala för inlinesåkare så kan de göra mycket bra nytta för cyklister. Se bara på sträckan från Vasagatan till Slussen där man nu dragit en heldragen linje på cykelbanan. Och vips så håller de flesta cyklister sig på rätt sida.
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 11:49När jag tänkte på de vita sträcken på cykelbanorna är det de cykelbanor som är separerade från de vanliga bilvägaran. Brukar aldirg åka inlines inne i Stockholm, utan jag håller mig tlll cykelbanorna ute i "förorterna".
Att ha väl synliga cykelbanor inn
När jag tänkte på de vita sträcken på cykelbanorna är det de cykelbanor som är separerade från de vanliga bilvägaran. Brukar aldirg åka inlines inne i Stockholm, utan jag håller mig tlll cykelbanorna ute i "förorterna".
Att ha väl synliga cykelbanor inn