Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Typiskt!

Jag åker till Tyskland den 14:e....... kommer att vara med er i tankarna(H) och planera bättre till de kommande två åren. För då ska jag vara med:D

Nu är 136 löpare anmälda.
Sista anmälningsdag är 3 juli.

Låter kul, men finns det ingen möjlighet till efteranmälning? Jag vet inte exakt om jag kan ännu. Hoppas på det :-), att jag kan och att det går att efteranmäla alltså!

Just nu finns ingen efteranmälan. Vi behöver veta i god tid hur många bilar och människor vi behöver för att genomföra detta.
Jag bollar frågan vidare.

Sista anmälningsdag är i morgon 8 Juli.

Trots att det här bara är ett provlöp så är intresset stort - igår var det ca 200 personer anmälda.

För det facila priset av 50:- ingår vätskekontroller, väsktransport och ett par strumpor från Löplabbet för den

Det hade varit SÅ kul att vara med men samma dag flyger jag till München= semester (H) . Sen är jag inte helt säker på att jag hade orkat hela sträckan, siktar på 2012 😉

Hade varit kul att få vara med från början till den här tävlingen! Har missat den helt! Det var synd!

Ahh sista dagen i dag, undersöker med frugan om detta är möjligt!

Jag betalade just in, vi ses där!

Om jag inte åker till Gotland (eller något annat trevligt ställe) så kommer jag att vara med i femminutersgruppen. Betalade anmälningsavgiften idag efter långt velande.