Quote from Guest on 9 May 2012, 10:24Var ute och provsprang en del av Stockholm Trails (www.stockholmtrail.se) banor i helgen. Riktigt bra och tufft terränglöpning. En sak är säker det kommer att bli ordentligt jobbigt. Se ett smakprov från provlöpningen på http://www.youtube.com/watch?v=NWK
Var ute och provsprang en del av Stockholm Trails (www.stockholmtrail.se) banor i helgen. Riktigt bra och tufft terränglöpning. En sak är säker det kommer att bli ordentligt jobbigt. Se ett smakprov från provlöpningen på http://www.youtube.com/watch?v=NWK
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 10:34Staffan!
Detta lät tufft och spännande!
Jag blev sugen på att locka med maken, men han har inte några trailskor och är motståndare mot att ha fler än ett par löparskor... Själv har jag Inov-8 Oroc 280, men metalldobb kanske inte är bra?
Vilken typ av skor
Staffan!
Detta lät tufft och spännande!
Jag blev sugen på att locka med maken, men han har inte några trailskor och är motståndare mot att ha fler än ett par löparskor... Själv har jag Inov-8 Oroc 280, men metalldobb kanske inte är bra?
Vilken typ av skor
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 10:59Hej Jenny,
Själv sprang jag med ett par Salomon Speedcross 3, vilket funkade utmärkt. Själv skulle jag nog inte använda skor med metalldubb. Det är ju lite asfalt, ca 1 km, den första biten från starten vid Globen och sedan också på tillbaka vägen. I övr
Hej Jenny,
Själv sprang jag med ett par Salomon Speedcross 3, vilket funkade utmärkt. Själv skulle jag nog inte använda skor med metalldubb. Det är ju lite asfalt, ca 1 km, den första biten från starten vid Globen och sedan också på tillbaka vägen. I övr
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 13:24Man kanske ska försöka hinna med det här...
Jag väger lite mellan mina gamla fina aquasocks eller ett par betydligt styvare New Balance MT00. Ursvik Xtreme funkar _inte_ med aquasocks kan jag meddela. Hur är det här spåret jämfört med det?
Man kanske ska försöka hinna med det här...
Jag väger lite mellan mina gamla fina aquasocks eller ett par betydligt styvare New Balance MT00. Ursvik Xtreme funkar _inte_ med aquasocks kan jag meddela. Hur är det här spåret jämfört med det?
Quote from Funbeat user on 9 May 2012, 14:09Det var länge sen jag sprang i Ursvik. Men skulle tro att Stockholm Trail är mer obanad till sin natur. Många mycket små slingriga stigar som går upp och ner. Ibland är det helt obanat i skogen och det förekommer en och annan sankmark också. Jag skulle tr
Det var länge sen jag sprang i Ursvik. Men skulle tro att Stockholm Trail är mer obanad till sin natur. Många mycket små slingriga stigar som går upp och ner. Ibland är det helt obanat i skogen och det förekommer en och annan sankmark också. Jag skulle tr
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 10:04Peter, du får ta av dig skorna, det funkar alldeles utmärkt på Ursvik extreme =)
Hur långt var det tänkt att springa?
Peter, du får ta av dig skorna, det funkar alldeles utmärkt på Ursvik extreme =)
Hur långt var det tänkt att springa?
Quote from Funbeat user on 10 May 2012, 10:33Ja jag klarar mej utmärkt bra utan skor, har gått en dagsetapp på Kungsleden tex.
Men det är det där med hastigheten... Jag vill inte bli avhängd av dom andra hårdingarna 🙂
Ja jag klarar mej utmärkt bra utan skor, har gått en dagsetapp på Kungsleden tex.
Men det är det där med hastigheten... Jag vill inte bli avhängd av dom andra hårdingarna 🙂