Quote from Guest on 22 March 2011, 09:34Skulle vilja kunna markera blogg-inlägg som synliga eller osynliga för andra. Alltså på individuella inlägg, inte hela bloggen.
Skulle vilja kunna markera blogg-inlägg som synliga eller osynliga för andra. Alltså på individuella inlägg, inte hela bloggen.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 09:44Bra förslag. Och förmodligen lätt att fixa eftersom man redan idag kan spara bloggar som utkast. Då borde det väl vara ganska enkelt att lista upp dem i blogghistoriken även om de inte är publicerade?
Bra förslag. Och förmodligen lätt att fixa eftersom man redan idag kan spara bloggar som utkast. Då borde det väl vara ganska enkelt att lista upp dem i blogghistoriken även om de inte är publicerade?
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 10:06Kanske också i flera nivåer: Privat/Vänner/Medlemmar/Alla?
Kanske också i flera nivåer: Privat/Vänner/Medlemmar/Alla?
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 12:16Vad syftet med blogginlägg som ingen annan kan läsa?
Vad syftet med blogginlägg som ingen annan kan läsa?
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 12:17+1 på Markus och ännu mer så på Håkans idé, vad är vitsen med den?
Det här är inte facebook och det är faktiskt det enskilt absolut bästa med den här siten.
+1 på Markus och ännu mer så på Håkans idé, vad är vitsen med den?
Det här är inte facebook och det är faktiskt det enskilt absolut bästa med den här siten.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 12:48Jag vill hålla ett rent och snyggt flöde med typ dagboksanteckningar och vissa anser jag vara privata och vissa kan kanske vara av intresse för andra.
Och jag tycker inte träningskommentarer eller dagsnoteringar fyller samma funktion, det är trevligt med
Jag vill hålla ett rent och snyggt flöde med typ dagboksanteckningar och vissa anser jag vara privata och vissa kan kanske vara av intresse för andra.
Och jag tycker inte träningskommentarer eller dagsnoteringar fyller samma funktion, det är trevligt med
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 12:52Typexempel är att jag ibland skriver om skadekänningar och då får hjälpsamma kommentarer och därför vill ha dessa publika medans jag vill hålla en del andra inlägg privata (och inte ha dem i träningsdagboken).
Typexempel är att jag ibland skriver om skadekänningar och då får hjälpsamma kommentarer och därför vill ha dessa publika medans jag vill hålla en del andra inlägg privata (och inte ha dem i träningsdagboken).
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 12:54Jag känner mig avundsjuk på dig Peter.
Jag blir bara glad när någon tycker det jag skriver är värt en kommentar.
Jag känner mig avundsjuk på dig Peter.
Jag blir bara glad när någon tycker det jag skriver är värt en kommentar.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 13:47K-g: Du missuppfattar mig. Jag vill inte alls slippa kommentarer.
K-g: Du missuppfattar mig. Jag vill inte alls slippa kommentarer.
Quote from Funbeat user on 22 March 2011, 15:19Kan vi samtidigt slippa alla "hänvisningsbloggar"? Det verkar som om Lunarstormgänget har hamnat här och vill visa oss länkar till deras bloggar.
Kan vi samtidigt slippa alla "hänvisningsbloggar"? Det verkar som om Lunarstormgänget har hamnat här och vill visa oss länkar till deras bloggar.