Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Skulle vilja kunna markera blogg-inlägg som synliga eller osynliga för andra. Alltså på individuella inlägg, inte hela bloggen.

Bra förslag. Och förmodligen lätt att fixa eftersom man redan idag kan spara bloggar som utkast. Då borde det väl vara ganska enkelt att lista upp dem i blogghistoriken även om de inte är publicerade?

Kanske också i flera nivåer: Privat/Vänner/Medlemmar/Alla?

Vad syftet med blogginlägg som ingen annan kan läsa?

+1 på Markus och ännu mer så på Håkans idé, vad är vitsen med den?
Det här är inte facebook och det är faktiskt det enskilt absolut bästa med den här siten.

Jag vill hålla ett rent och snyggt flöde med typ dagboksanteckningar och vissa anser jag vara privata och vissa kan kanske vara av intresse för andra.
Och jag tycker inte träningskommentarer eller dagsnoteringar fyller samma funktion, det är trevligt med

Typexempel är att jag ibland skriver om skadekänningar och då får hjälpsamma kommentarer och därför vill ha dessa publika medans jag vill hålla en del andra inlägg privata (och inte ha dem i träningsdagboken).

Jag känner mig avundsjuk på dig Peter.

Jag blir bara glad när någon tycker det jag skriver är värt en kommentar.

K-g: Du missuppfattar mig. Jag vill inte alls slippa kommentarer.

Kan vi samtidigt slippa alla "hänvisningsbloggar"? Det verkar som om Lunarstormgänget har hamnat här och vill visa oss länkar till deras bloggar.

12