Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 13:12Jessie,
Jag ser ju personligen inte Funbeat som ett bloggverktyg (bloggar gör jag i min alldeles egna blogg) utan som ett hjälpmedel för att planera och analysera träningen. Och som ett forum där man kan umgås under lättsamma former och lära sig en del
Jessie,
Jag ser ju personligen inte Funbeat som ett bloggverktyg (bloggar gör jag i min alldeles egna blogg) utan som ett hjälpmedel för att planera och analysera träningen. Och som ett forum där man kan umgås under lättsamma former och lära sig en del
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 13:15Jag försöker febrilt inse vad man kan ha att skriva om sin träning som är "hemligt" eller privat på det viset, men misslyckas varje gång.
Jag har kanske för dålig fantasi? 🙂
Jag försöker febrilt inse vad man kan ha att skriva om sin träning som är "hemligt" eller privat på det viset, men misslyckas varje gång.
Jag har kanske för dålig fantasi? 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 13:22Eller som tillhör du den generationen som är van att fläka ut alla detaljer om sitt liv på nätet 🙂
Eller som tillhör du den generationen som är van att fläka ut alla detaljer om sitt liv på nätet 🙂
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 13:25Som Peter säger så fungerar ju bloggen som en bra dagbok. Historiken är överskådlig. Det är säkert ett skäl till att många använder bloggen idag istället för dagsnoteringsfunktionen.
Vid ett tillfälle under några dagar så läste jag alla bloggar som skre
Som Peter säger så fungerar ju bloggen som en bra dagbok. Historiken är överskådlig. Det är säkert ett skäl till att många använder bloggen idag istället för dagsnoteringsfunktionen.
Vid ett tillfälle under några dagar så läste jag alla bloggar som skre
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 13:26För att ta en annan analogi så kan man ju om jag minns rätt avgöra om ens dagsnoteringar om vikten är synliga för andra. Kan ju vara mer eller mindre känsligt?
Eller noteringar om var man brukar springa om man vill slippa stalkers, kanske? Men ser jag på
För att ta en annan analogi så kan man ju om jag minns rätt avgöra om ens dagsnoteringar om vikten är synliga för andra. Kan ju vara mer eller mindre känsligt?
Eller noteringar om var man brukar springa om man vill slippa stalkers, kanske? Men ser jag på
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 16:52Det är ganska tjatigt med meningslösa bloggar om absolut inget publikt eller hänvisningar till någon annan site.
De borde inte finnas med i "Bloggströmmen".
Det är ganska tjatigt med meningslösa bloggar om absolut inget publikt eller hänvisningar till någon annan site.
De borde inte finnas med i "Bloggströmmen".
Quote from Funbeat user on 24 March 2011, 21:18Peter: Med tanke på att jag får för mig att vi är i samma "generation" så.. eh.. nej? Men jag KANSKE är öppnare med mitt liv online än vad mitt födelseår antyder? Eller snarare, jag känner många i min egen ålder som nog har större behov av att vara privat
Peter: Med tanke på att jag får för mig att vi är i samma "generation" så.. eh.. nej? Men jag KANSKE är öppnare med mitt liv online än vad mitt födelseår antyder? Eller snarare, jag känner många i min egen ålder som nog har större behov av att vara privat
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 08:26OK, det låter bra Jessie.
Själv vill jag som sagt hålla ett enkelt tidsordnat flöde (slippa sprida anteckningar mellan nätet, papperskalender och annat) och ändå behålla möjligheten att dels bespara min omvärld tråkiga detaljer, dels hålla viss del privat
OK, det låter bra Jessie.
Själv vill jag som sagt hålla ett enkelt tidsordnat flöde (slippa sprida anteckningar mellan nätet, papperskalender och annat) och ändå behålla möjligheten att dels bespara min omvärld tråkiga detaljer, dels hålla viss del privat
Quote from Funbeat user on 25 March 2011, 08:31@Peter P: Jag tycker att ditt förslag är bra. Dessutom sparar det skog.
@Peter P: Jag tycker att ditt förslag är bra. Dessutom sparar det skog.