Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 16:24DET däremot va en lysande idé. Olika signaler för singlar naturligtvis, så att jag vet när jag ska slå på charmen.
DET däremot va en lysande idé. Olika signaler för singlar naturligtvis, så att jag vet när jag ska slå på charmen.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 16:26Är inte det lite väl snäv gräns? Alla som lever i öppna eller polyamorösa förhållanden då, går dom bort direkt? 😉
Är inte det lite väl snäv gräns? Alla som lever i öppna eller polyamorösa förhållanden då, går dom bort direkt? 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 17:15Nä för sjutton, såklart de ska med! Här diskriminerar vi inte minsann.
Nä för sjutton, såklart de ska med! Här diskriminerar vi inte minsann.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 17:46Då bör den även ha tyst vibbro-läge så att man kan vara diskret om ev partner är med.
Då bör den även ha tyst vibbro-läge så att man kan vara diskret om ev partner är med.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 19:11Vibbro-läget kan ju vara väldigt praktiskt även för de som inte har någon partner.
Vibbro-läget kan ju vara väldigt praktiskt även för de som inte har någon partner.
Quote from Christina Hageman on 9 May 2008, 20:25Det kanske vore bra för tröjan funkar ju inte. Jag har haft på mig den på träningen i flera veckor nu och ingen verkar känna igen funbeat... Jag tycker det är väldigt konstigt jag.
Det kanske vore bra för tröjan funkar ju inte. Jag har haft på mig den på träningen i flera veckor nu och ingen verkar känna igen funbeat... Jag tycker det är väldigt konstigt jag.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 20:45Ja Josefin, men det är ju bra med multi-purpose grejer inom sport och träning, för vissa blir det dubbelt med kul helt enkelt. Flera överraskningar i en. Något att springa med, något att leka med å så syns man på FB.
Ja Josefin, men det är ju bra med multi-purpose grejer inom sport och träning, för vissa blir det dubbelt med kul helt enkelt. Flera överraskningar i en. Något att springa med, något att leka med å så syns man på FB.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 21:32Det blir ju som ett kinder-ägg Andreas - tre överraskningar i en!
Det blir ju som ett kinder-ägg Andreas - tre överraskningar i en!
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 21:41FB-Kinder-POD - fast för vuxna.
FB-Kinder-POD - fast för vuxna.
Quote from Funbeat user on 9 May 2008, 21:43Passar bra för vuxenlekar.
Passar bra för vuxenlekar.