Quote from Guest on 28 August 2007, 20:42Jag är lycklig ägarinna till en mycket simpel (pulse sonic) pulsklocka med tillhörande pulsband - nej, det är inte riktigt sant. Jag är olycklig ägarinna till TVÅ puls sonic pulsklocka med tillhörande pulsband.
Detta beror på att när första klockan + ba
Jag är lycklig ägarinna till en mycket simpel (pulse sonic) pulsklocka med tillhörande pulsband - nej, det är inte riktigt sant. Jag är olycklig ägarinna till TVÅ puls sonic pulsklocka med tillhörande pulsband.
Detta beror på att när första klockan + ba
Quote from Funbeat user on 28 August 2007, 20:52Där du har köpt klockorna borde de kunna svara om du kan köpa pulsbandet löst.
Där du har köpt klockorna borde de kunna svara om du kan köpa pulsbandet löst.
Quote from Jonas Täng on 28 August 2007, 20:57Till andra märken av pulsklockor, t.ex. polar, kan man köpa till pulsband etc. ifall det behövs. Men jag hittade inte till din klocka på en snabbgoogling... kan ju vara så att tillverkaren bara säljer hela kit eftersom det är enklast för dem... men kolla
Till andra märken av pulsklockor, t.ex. polar, kan man köpa till pulsband etc. ifall det behövs. Men jag hittade inte till din klocka på en snabbgoogling... kan ju vara så att tillverkaren bara säljer hela kit eftersom det är enklast för dem... men kolla
Quote from Jonas Täng on 28 August 2007, 21:04glömde... www.polarpuls.com Jag använder RS200sd.
Köp begagnat om du tycker det är för dyrt. Det är många prylgalningar som vill ha det senaste och säljer av det näst senaste... typ. Jag har sett annonser på puls.se, blocket, tradera...
glömde... http://www.polarpuls.com Jag använder RS200sd.
Köp begagnat om du tycker det är för dyrt. Det är många prylgalningar som vill ha det senaste och säljer av det näst senaste... typ. Jag har sett annonser på puls.se, blocket, tradera...
Quote from Camilla Höög on 29 August 2007, 09:59Att ett pulsband går sönder efter 2-3 veckor låter som väldigt dålig kvalitet eller otrolig otur. Jag hade använt mig av garantin och krävt ut ett nytt gratis. Om det inte funkar så byt tillverkare.
Polar - Den erfarenhet jag har av Polars garanti och sup
Att ett pulsband går sönder efter 2-3 veckor låter som väldigt dålig kvalitet eller otrolig otur. Jag hade använt mig av garantin och krävt ut ett nytt gratis. Om det inte funkar så byt tillverkare.
Polar - Den erfarenhet jag har av Polars garanti och sup
Quote from Ebba Johansson on 29 August 2007, 10:05Jag fick en sån där pulse sonic som premie vid en förnying av en premunations och mitt pulsband liksom ditt gick sönder snabbt, letade runt på affärer som sålde märket, på internet och hittade ingetstans där man kunde köpa bara pulsbandet, fick laga det m
Jag fick en sån där pulse sonic som premie vid en förnying av en premunations och mitt pulsband liksom ditt gick sönder snabbt, letade runt på affärer som sålde märket, på internet och hittade ingetstans där man kunde köpa bara pulsbandet, fick laga det m
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 10:12På Polars nyare varianter av band kan man byta batterierna själv.
På Polars nyare varianter av band kan man byta batterierna själv.
Quote from Camilla Höög on 29 August 2007, 10:14Huruvida du kan byta batteriet i Polars sändarbälte eller inte beror på modellen. I de mer avancerade modellerna går det i alla fall.
Huruvida du kan byta batteriet i Polars sändarbälte eller inte beror på modellen. I de mer avancerade modellerna går det i alla fall.
Quote from Funbeat user on 29 August 2007, 10:17Jag köpte en Pulse Sonic på Hälsomässan i Älvsjö förra året för en billig peng och den pajade nästan direkt. Kontakten mellan pulsbandet och klockan pajade nästan med en gång och jag jagade säljaren för att få en ny. Ännu har jag inte fått någon så jag or
Jag köpte en Pulse Sonic på Hälsomässan i Älvsjö förra året för en billig peng och den pajade nästan direkt. Kontakten mellan pulsbandet och klockan pajade nästan med en gång och jag jagade säljaren för att få en ny. Ännu har jag inte fått någon så jag or
Quote from Viktor Wrede on 29 August 2007, 17:32Har ni tips på en bra pulsklocka som inte behöver vara allt för komplicerad? Vill ha tillgång till aktuell puls, medelpuls och maxpuls, stoppur och gärna - men inget måste - distans. Förstår att det är läge att köpa en ny/bättre begagnad och kasta mina pu
Har ni tips på en bra pulsklocka som inte behöver vara allt för komplicerad? Vill ha tillgång till aktuell puls, medelpuls och maxpuls, stoppur och gärna - men inget måste - distans. Förstår att det är läge att köpa en ny/bättre begagnad och kasta mina pu