Quote from Guest on 1 March 2011, 20:36Tänkte bara kolla med om någon varit med om samma fenomen? När jag laddade över mitt träningspass till datorn idag så funkade det utmärkt att läsa av det i Garmin Trainingcenter och Garmin Connect. Däremot när jag ska läsa in det i Sporttracks 2.0 så får
Tänkte bara kolla med om någon varit med om samma fenomen? När jag laddade över mitt träningspass till datorn idag så funkade det utmärkt att läsa av det i Garmin Trainingcenter och Garmin Connect. Däremot när jag ska läsa in det i Sporttracks 2.0 så får
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 20:46Varför använder du GPS då du sitter på en testcykel???
Varför använder du GPS då du sitter på en testcykel???
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 20:54Jag använder inte GPS inne. Men oftast så låter jag klockan hitta satelliterna och´sen stänger av GPS.n. Fö med de nya firmwarsen så behåller klockan tid och datum några dagar utan att man behöver söka satelliterna. Innan var man tvungen att hitta satell
Jag använder inte GPS inne. Men oftast så låter jag klockan hitta satelliterna och´sen stänger av GPS.n. Fö med de nya firmwarsen så behåller klockan tid och datum några dagar utan att man behöver söka satelliterna. Innan var man tvungen att hitta satell
Quote from Elias Engqvist on 1 March 2011, 21:41Min 310 håller reda på tid och datum så länge man inte behöver resetta den! (Och det har jag bara gjort en gång för att GAMLA firmware var buggigt)
Min 310 håller reda på tid och datum så länge man inte behöver resetta den! (Och det har jag bara gjort en gång för att GAMLA firmware var buggigt)
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:46Japp.. Men precis i början när klockan kom så var det så. Men nu behöver man inte det som sagt. Väldigt störande bekymmer dock att pulsdatan inte kan beskådas i ST2. På distanspassen är det skit samma men på tröskelpassen 🙁
Japp.. Men precis i början när klockan kom så var det så. Men nu behöver man inte det som sagt. Väldigt störande bekymmer dock att pulsdatan inte kan beskådas i ST2. På distanspassen är det skit samma men på tröskelpassen 🙁
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 21:52Vilken version av ST och hur importerade du passet? Laddade fit filen eller via device importen.
Vilken version av ST och hur importerade du passet? Laddade fit filen eller via device importen.
Quote from Funbeat user on 1 March 2011, 22:53Jag har version ST 2.1.3478. Jag exporterar ut .tcx-fil från Garmin Training Center och importerar i ST.
Jag har version ST 2.1.3478. Jag exporterar ut .tcx-fil från Garmin Training Center och importerar i ST.
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 07:50Varför gå via GTC? Jag tror inte det är en vältestad metod. För ST2, plocka tcx-filen från där ANT agenten lägger den (beror på windows version, i min Win7 C:UsersUSERNAMEAppDataRoamingGARMINDevicesDEVICENUMBERHistory) eller så välj enheten (405:an funkar
Varför gå via GTC? Jag tror inte det är en vältestad metod. För ST2, plocka tcx-filen från där ANT agenten lägger den (beror på windows version, i min Win7 C:UsersUSERNAMEAppDataRoamingGARMINDevicesDEVICENUMBERHistory) eller så välj enheten (405:an funkar
Quote from Funbeat user on 2 March 2011, 19:26Jag laddade hem free-versionen av ST3. Det funkade bra att importera direkt från klockan och även från .tcx-filen. Fick med pulskurvan och det. Så nu struntar jag i ST2 och kör ST3 och lutar dessutom åt att jag även betalar för att få fullversionen.
Jag laddade hem free-versionen av ST3. Det funkade bra att importera direkt från klockan och även från .tcx-filen. Fick med pulskurvan och det. Så nu struntar jag i ST2 och kör ST3 och lutar dessutom åt att jag även betalar för att få fullversionen.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 11:55Låter bra! Men importera fit-filen istället för tcx-filen. Ingen anledning att gå via tcx som mellansteg.
Låter bra! Men importera fit-filen istället för tcx-filen. Ingen anledning att gå via tcx som mellansteg.