Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 12:30Fit-filen? Är det format som den som ligger i klockan? Nu importerade jag den direkt från klockan nämligen.
Fit-filen? Är det format som den som ligger i klockan? Nu importerade jag den direkt från klockan nämligen.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 12:40Ja, i realiteten. Du importerar egentligen inte direkt ifrån klockan, utan ifrån den fil som ANT agent har skapat ifrån datat i klockan. Du kan t.ex efter att ANT agent har synkat med klockan, stänga av klockan innan du importerar datat in i något annat p
Ja, i realiteten. Du importerar egentligen inte direkt ifrån klockan, utan ifrån den fil som ANT agent har skapat ifrån datat i klockan. Du kan t.ex efter att ANT agent har synkat med klockan, stänga av klockan innan du importerar datat in i något annat p
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 12:50fit-filen är, om jag förstått det rätt, faktiskt klockans eget format. ANT agenten för över filerna till en mapp på datorn. Den översätter också filerna till tcx-filer för att det ska funka med program som använder sådana.
När du importerar "direkt från k
fit-filen är, om jag förstått det rätt, faktiskt klockans eget format. ANT agenten för över filerna till en mapp på datorn. Den översätter också filerna till tcx-filer för att det ska funka med program som använder sådana.
När du importerar "direkt från k
Quote from Elias Engqvist on 3 March 2011, 13:08Eller också har man en Mac och allting funkar mycket bättre 🙂
Eller också har man en Mac och allting funkar mycket bättre 🙂
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 14:57Mja, datat överförs med ett protokoll och skrivs ner på disk av ant agent, så det är en nog sanning med modifikation att det är klockans eget format. Men det är ett specifikt binärformat i alla fall.
Mja, datat överförs med ett protokoll och skrivs ner på disk av ant agent, så det är en nog sanning med modifikation att det är klockans eget format. Men det är ett specifikt binärformat i alla fall.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 17:11FWIW, här är mina synkrutiner (efter pass):
1. Klockan till datorn som också går till Garmin Connect (GC).
2. Snabb titt i GC, namnge det som laddades upp (använder inte GC annars).
3. Import i ST från "klockan" (egentligen agenten) till ST. Har funkat k
FWIW, här är mina synkrutiner (efter pass):
1. Klockan till datorn som också går till Garmin Connect (GC).
2. Snabb titt i GC, namnge det som laddades upp (använder inte GC annars).
3. Import i ST från "klockan" (egentligen agenten) till ST. Har funkat k