Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 12:32Jag är väldigt nöjd med min Garmin Forerunner 305, och den kan man dessutom använda sig av när man springer eller åker rullskidor.
Sedan kommer ju Garmin snart med en ny modell; Garmin Forerunner 310 tror jag den skulle heta. Funktionellt väldigt lik 305:
Jag är väldigt nöjd med min Garmin Forerunner 305, och den kan man dessutom använda sig av när man springer eller åker rullskidor.
Sedan kommer ju Garmin snart med en ny modell; Garmin Forerunner 310 tror jag den skulle heta. Funktionellt väldigt lik 305:
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 14:44310:an är jag sugen på. Den är riktad till triathleter, helt vattentät och som sagt upp till 20h batteritid. Den skall finnas på löplabbet från och med Juli för 4500:-
Verkar vara ett bra alternativ för oss som tränar lite allt möjligt.
Kör med 305:an n
310:an är jag sugen på. Den är riktad till triathleter, helt vattentät och som sagt upp till 20h batteritid. Den skall finnas på löplabbet från och med Juli för 4500:-
Verkar vara ett bra alternativ för oss som tränar lite allt möjligt.
Kör med 305:an n
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 14:58Det är tur att man har funbeat ibland. Hade tänkt införskaffa en 305:a idag, men nu blir det nog till att vänta på 310:an. Att den klarar en Vätternrunda (i mitt tempo) samt går att använda vid simning avgör saken! Är det 17:e juli som gäller?
Det är tur att man har funbeat ibland. Hade tänkt införskaffa en 305:a idag, men nu blir det nog till att vänta på 310:an. Att den klarar en Vätternrunda (i mitt tempo) samt går att använda vid simning avgör saken! Är det 17:e juli som gäller?
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 20:06En reflektion bara: Visst är det bra med pulsklockor, men de har sina nackdelar vid cykling. Har sett alltför många fippla med den på handleden under klungkörning, så sätt den gärna i en för ändamålet avsedd hållare på styret.
En reflektion bara: Visst är det bra med pulsklockor, men de har sina nackdelar vid cykling. Har sett alltför många fippla med den på handleden under klungkörning, så sätt den gärna i en för ändamålet avsedd hållare på styret.
Quote from Funbeat user on 22 June 2009, 23:20Tack för tipsen! Min sambo jobbar i en sportbutik som enbart har Polar, så valet belv ganska enkelt RS800CX PTE (på grund av rabatt). Är ju dessutom en av de som förespråkar att ungdomarna inte ska välja sport för tidigt, så jag är ju själv en mångsysslar
Tack för tipsen! Min sambo jobbar i en sportbutik som enbart har Polar, så valet belv ganska enkelt RS800CX PTE (på grund av rabatt). Är ju dessutom en av de som förespråkar att ungdomarna inte ska välja sport för tidigt, så jag är ju själv en mångsysslar
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 08:39Jag har alltid min 305:a monterad på styret när jag cyklar. Skulle inte ens fundera på att ha en klocka på armen när jag cyklar. Blir ju automatiskt att man vinglar till när man vill kolla in den!
Jag har alltid min 305:a monterad på styret när jag cyklar. Skulle inte ens fundera på att ha en klocka på armen när jag cyklar. Blir ju automatiskt att man vinglar till när man vill kolla in den!