Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 23:22Den här killen gör MILT sagt grundliga tester av sina prylar! Själv har jag "bara" en Garmin 305 och har endast läst hans test av denna. Han testar den både med att simma med den på armen och under mössan.
Är han hälften så grundlig i de övriga Garmin,
Den här killen gör MILT sagt grundliga tester av sina prylar! Själv har jag "bara" en Garmin 305 och har endast läst hans test av denna. Han testar den både med att simma med den på armen och under mössan.
Är han hälften så grundlig i de övriga Garmin,
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 13:07Börje: Nu blev det många grejjer helt plötsligt. Podar hit och podar dit. Jag vill bara ha en klocka och ett pulsband.
Marcus: Tack för tipset! Var ganska lätt att fastna på den sidan, tur man inte har så mycket att göra på jobbet.
Verkar ändå vara Gar
Börje: Nu blev det många grejjer helt plötsligt. Podar hit och podar dit. Jag vill bara ha en klocka och ett pulsband.
Marcus: Tack för tipset! Var ganska lätt att fastna på den sidan, tur man inte har så mycket att göra på jobbet.
Verkar ändå vara Gar
Quote from Lars Mörrby on 10 June 2011, 13:55Om man vill ha hyfsat bra pulsmätning vid simning så är det väl Suuntos Memory Belt och då möjligen nya Polar RCX5 som gäller.
Övriga har problem med överföringen och dessutom lagrar de inte R-R data så det finns inte en chans att få datat städat från st
Om man vill ha hyfsat bra pulsmätning vid simning så är det väl Suuntos Memory Belt och då möjligen nya Polar RCX5 som gäller.
Övriga har problem med överföringen och dessutom lagrar de inte R-R data så det finns inte en chans att få datat städat från st
Quote from Elias Engqvist on 10 June 2011, 14:18Man får inga pulsdata alls!
Man får inga pulsdata alls!
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 17:35Eventuellt om man simmar på rygg och har tillräckligt hög fart? tex med fenor 🙂
Eventuellt om man simmar på rygg och har tillräckligt hög fart? tex med fenor 🙂
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 21:47Börje, bra batteritid har väl knappast 310XT. Den verkar variera mellan 10-20 h och det skulle inte jag skryta med...Min RS400 har gått i 1½ år utan batteribyte eller laddning...Men det är ju klart, vill du bara ha en pulsdator för träning och inte en klo
Börje, bra batteritid har väl knappast 310XT. Den verkar variera mellan 10-20 h och det skulle inte jag skryta med...Min RS400 har gått i 1½ år utan batteribyte eller laddning...Men det är ju klart, vill du bara ha en pulsdator för träning och inte en klo
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 08:18Har den GPS?
Har den GPS?
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 19:29Var och "klämde lite" på Polars nya RCX5 i affären. Den verkar ha allt man behöver för att köra kombinationspass eller ttriathlontävling utan massa mek vid T1/T2. Enligt uppgift skall den även ge pulsdata vid simningen.
Man lägger upp ett antal typsekvens
Var och "klämde lite" på Polars nya RCX5 i affären. Den verkar ha allt man behöver för att köra kombinationspass eller ttriathlontävling utan massa mek vid T1/T2. Enligt uppgift skall den även ge pulsdata vid simningen.
Man lägger upp ett antal typsekvens
Quote from Funbeat user on 11 June 2011, 23:45Är man intresserad av grundliga tester av en kille som kan sin sak hänvisar jag än en gång till följande sida:
http://www.dcrainmaker.com/EDIT: Killen fick t ex POLARS RCX5:a över en månad innan den officiellt släpptes... slant visst rejält på tangente
Är man intresserad av grundliga tester av en kille som kan sin sak hänvisar jag än en gång till följande sida:
http://www.dcrainmaker.com/
EDIT: Killen fick t ex POLARS RCX5:a över en månad innan den officiellt släpptes... slant visst rejält på tangente
Quote from Elias Engqvist on 12 June 2011, 20:08Polars RCX5 - host host!
Polars RCX5 - host host!