Quote from Guest on 28 August 2010, 16:42Min pulsklocka "beuer" PM18 ska man bara behöva lägga fingrarna på och så ska pulsen visas men den visar ingen puls när jag kommer upp i lite högre puls. Någon som vet vad det kan bero på? Batteriet är inte slut. Kan jag ha gjort någon fel inställning, al
Min pulsklocka "beuer" PM18 ska man bara behöva lägga fingrarna på och så ska pulsen visas men den visar ingen puls när jag kommer upp i lite högre puls. Någon som vet vad det kan bero på? Batteriet är inte slut. Kan jag ha gjort någon fel inställning, al
Quote from Gabriella Säfström on 28 August 2010, 16:52Du kanske är en zombie? 🙂
Du kanske är en zombie? 🙂
Quote from Mattias Björck on 28 August 2010, 18:45Jag har också testat en sån man lägger fingrarna på för att få reda på pulsen. Det var visserligen en billig reklamgrej. När man kom upp i puls upplevde jag att man var tvungen att trycka rätt hårt för att den skulle visa nåt. Men ibland hjälpte inte det
Jag har också testat en sån man lägger fingrarna på för att få reda på pulsen. Det var visserligen en billig reklamgrej. När man kom upp i puls upplevde jag att man var tvungen att trycka rätt hårt för att den skulle visa nåt. Men ibland hjälpte inte det