Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelPulsnivå vid lopp
You need to log in to create posts and topics.

På VR så kör Vargflocken i drygt femtio så det är efter Jönköping problemen kommer. Det gäller i o för sig att kunna sitta på hjul i femtio dit ned.

Nja, medelhastighet till mattan i Jönköping för de snabbaste i fjol var 43 km/h. Resterande sträcka var snittet 37 km/h för ett totalsnitt på 39 km/h. Det var nog inte ofta de rullade i 50 km/h på platten.

Dom killarna är ändå rätt rutinerade. Fanns säkert någon vanlig motionär som körde runt 35 ner till jönköping som sen föll igenom totalt.

Håller med, det är lätt att åka för fort till Jönköping, många gör det varje år. När man väl är där är det dubbelt så långt kvar och dessutom mer kuperat.

Min erfarenhet är att det alltid är struligast att hålla ihop en grupp innan Jönköping, mitt i klun

Jag snittade 28 ner till jönköping förra året. Mellan jönköping och hjo blev de 24. Iofs stannade jag i jönköping ett tag. Totala snittet blev 25.

Jag hade 4215de tid förra året på hela loppet och mellan start och jönköping hade jag 6356e tid (om jag har

En del kommer inte ens till Jönköping o då undrar man vad de håller på mig.

Ja bryta innan jönköping är väl kanske inte så starkt gjort. Då måste man ha gått omkull för att få igenom den brytningen.

Ja eller någon form av cykbryt.

Vadå.. de flesta av alla som bryter bryter just innan Jönköping..

Problemet är att hålla ihop till Jönköping..så djävla många tomtar som drar sönder klungor och grupper...sen passerar man Jönköping och vips så är gruppen splittrad ..låg ensam backarna efter Jönköping i fjol efter att gruppen jag cyklade med splittrats..