Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 08:54På VR så kör Vargflocken i drygt femtio så det är efter Jönköping problemen kommer. Det gäller i o för sig att kunna sitta på hjul i femtio dit ned.
På VR så kör Vargflocken i drygt femtio så det är efter Jönköping problemen kommer. Det gäller i o för sig att kunna sitta på hjul i femtio dit ned.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 10:36Nja, medelhastighet till mattan i Jönköping för de snabbaste i fjol var 43 km/h. Resterande sträcka var snittet 37 km/h för ett totalsnitt på 39 km/h. Det var nog inte ofta de rullade i 50 km/h på platten.
Nja, medelhastighet till mattan i Jönköping för de snabbaste i fjol var 43 km/h. Resterande sträcka var snittet 37 km/h för ett totalsnitt på 39 km/h. Det var nog inte ofta de rullade i 50 km/h på platten.
Quote from j sollerman on 29 April 2008, 11:02Dom killarna är ändå rätt rutinerade. Fanns säkert någon vanlig motionär som körde runt 35 ner till jönköping som sen föll igenom totalt.
Dom killarna är ändå rätt rutinerade. Fanns säkert någon vanlig motionär som körde runt 35 ner till jönköping som sen föll igenom totalt.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 11:06Håller med, det är lätt att åka för fort till Jönköping, många gör det varje år. När man väl är där är det dubbelt så långt kvar och dessutom mer kuperat.
Min erfarenhet är att det alltid är struligast att hålla ihop en grupp innan Jönköping, mitt i klun
Håller med, det är lätt att åka för fort till Jönköping, många gör det varje år. När man väl är där är det dubbelt så långt kvar och dessutom mer kuperat.
Min erfarenhet är att det alltid är struligast att hålla ihop en grupp innan Jönköping, mitt i klun
Quote from j sollerman on 29 April 2008, 11:14Jag snittade 28 ner till jönköping förra året. Mellan jönköping och hjo blev de 24. Iofs stannade jag i jönköping ett tag. Totala snittet blev 25.
Jag hade 4215de tid förra året på hela loppet och mellan start och jönköping hade jag 6356e tid (om jag har
Jag snittade 28 ner till jönköping förra året. Mellan jönköping och hjo blev de 24. Iofs stannade jag i jönköping ett tag. Totala snittet blev 25.
Jag hade 4215de tid förra året på hela loppet och mellan start och jönköping hade jag 6356e tid (om jag har
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 13:45En del kommer inte ens till Jönköping o då undrar man vad de håller på mig.
En del kommer inte ens till Jönköping o då undrar man vad de håller på mig.
Quote from j sollerman on 29 April 2008, 13:46Ja bryta innan jönköping är väl kanske inte så starkt gjort. Då måste man ha gått omkull för att få igenom den brytningen.
Ja bryta innan jönköping är väl kanske inte så starkt gjort. Då måste man ha gått omkull för att få igenom den brytningen.
Quote from Funbeat user on 29 April 2008, 13:48Ja eller någon form av cykbryt.
Ja eller någon form av cykbryt.
Quote from Emma Sjöberg on 29 April 2008, 14:38Vadå.. de flesta av alla som bryter bryter just innan Jönköping..
Vadå.. de flesta av alla som bryter bryter just innan Jönköping..
Quote from Funbeat user on 30 April 2008, 13:23Problemet är att hålla ihop till Jönköping..så djävla många tomtar som drar sönder klungor och grupper...sen passerar man Jönköping och vips så är gruppen splittrad ..låg ensam backarna efter Jönköping i fjol efter att gruppen jag cyklade med splittrats..
Problemet är att hålla ihop till Jönköping..så djävla många tomtar som drar sönder klungor och grupper...sen passerar man Jönköping och vips så är gruppen splittrad ..låg ensam backarna efter Jönköping i fjol efter att gruppen jag cyklade med splittrats..