Quote from Guest on 2 February 2012, 15:51Har någon lämpligt upplägg på detta, hinner inte med mer än 2-3 löppass i veckan. Vilka zoner skall man ligga i? räcker det med att köra typ 1 ggr/zon (låg/mellan/intervall) och veckan. Mål ca 1,55 på varvet.
Har någon lämpligt upplägg på detta, hinner inte med mer än 2-3 löppass i veckan. Vilka zoner skall man ligga i? räcker det med att köra typ 1 ggr/zon (låg/mellan/intervall) och veckan. Mål ca 1,55 på varvet.
Quote from Funbeat user on 2 February 2012, 16:01Jag var sjuk hela förra vintern så när jag blev frisk prioriterade jag långpassen fram till 4 veckor före loppet, då prioriterade jag intervall de sista veckorna.
Klarade loppet sub2 så 1:55 är ingen omöjlighet med samma upplägg om du får vara frisk! 🙂
Jag var sjuk hela förra vintern så när jag blev frisk prioriterade jag långpassen fram till 4 veckor före loppet, då prioriterade jag intervall de sista veckorna.
Klarade loppet sub2 så 1:55 är ingen omöjlighet med samma upplägg om du får vara frisk! 🙂