Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

I min klocka Garmin 920XT så kan jag efter ett löppass se hur mycket tid jag har lagt i respektive pulszon. Det är information som jag även skulle vilja se på Garmin Connects hemsida, men kan inte se det någonstans.

Någon annan som har samma problem och

Man kan se det som diagram i den "klassiska vyn" genom att klicka på "Zoner" i rutan för Puls. Då ändras diagrammet så du ser när du varit i respektive zon. Men jag skulle gärna vilja vet hur man gör detta i den "moderna" vyn och skulle även vilja se hur

Bara för det fungerade det inte nu.

¤%&/( :@

Ja det är precis det jag är ute efter. Att se hur länge jag har varit i respektive zon. Har sökt en del på Garmins forum, men det verkar vara ett problem som funnits länge och som Garmin skiter i att fixa till.
Väldigt märkligt med tanke på att informatio

Har inte hittat det i Garmin Connect men i Strava Premium så lär det finnas.

Finns även i endomondo premium som är betydligt billigare än strava

Jo har sett det med, men det vore ju skönt att slippa flera träningssidor och har ingen lust att betala för en funktion som borde finnas direkt hos Garmin.

Du, Mattias Åberg. Ladda ned gamla Garmin Training Center. Jag har både Garmin Connect och Garmin Training Center. I GTC kan jag se hur länge jag har tränat i respektive pulszon och hur lång sträcka jag har tillryggalagt i respektive pulszon. I Garmin Co

Hej! Det är möjligt att jag kan se detta i ytterligare en träningsapplikation men hade varit smidigt att få det direkt online. Annars kan jag lika gärna använda klockan direkt.