Quote from Guest on 4 August 2012, 13:58Någon som kutar i dessa skor? Vad tycker ni om dom? Hur är storlekarna?
Någon som kutar i dessa skor? Vad tycker ni om dom? Hur är storlekarna?
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 14:08Jag har min vanliga storlek. Skorna är lätta och känns rätt fartiga. Är det barfotakänsla du är ute efter tycker jag dock att du ska sikta på andra skor. Men som en snabbare sko tycker jag absolut att den funkar!
Jag har min vanliga storlek. Skorna är lätta och känns rätt fartiga. Är det barfotakänsla du är ute efter tycker jag dock att du ska sikta på andra skor. Men som en snabbare sko tycker jag absolut att den funkar!
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 15:55Har ett par Merrell Pace Glove, och de är så nära jag vill komma att springa barfota.
Har annars ett par Nike Free som är mina favoriter, men nackdelen med dom är att det fastnar sten i den räfflade sulan, vilket kan vara irriterande. Letar därför efter
Har ett par Merrell Pace Glove, och de är så nära jag vill komma att springa barfota.
Har annars ett par Nike Free som är mina favoriter, men nackdelen med dom är att det fastnar sten i den räfflade sulan, vilket kan vara irriterande. Letar därför efter
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 17:44Jag vet inte exakt var du är ute efter, men en av mina favoritskor är Nike Lunaracer. Lätt och flexibel (och samma drop som Free 3, om det spelar roll).
Jag vet inte exakt var du är ute efter, men en av mina favoritskor är Nike Lunaracer. Lätt och flexibel (och samma drop som Free 3, om det spelar roll).
Quote from Funbeat user on 4 August 2012, 20:45Jag springer för skoj skull, hellre än bra och tävlar inte. Men gillar lätta, smidiga skor, inte stora och klumpiga. Är framfotslöpare.
Vill inte lägga för mycket pengar på ett par skor, runt 800 kr på sin höjd. Såg Pumaskorna på rea för under 500 spänn
Jag springer för skoj skull, hellre än bra och tävlar inte. Men gillar lätta, smidiga skor, inte stora och klumpiga. Är framfotslöpare.
Vill inte lägga för mycket pengar på ett par skor, runt 800 kr på sin höjd. Såg Pumaskorna på rea för under 500 spänn
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 09:21Jag har ett par Faas 300, sitter skitgôtt på fötterna:-) Jag har oxå "Nike-fötter" så Faasen skulle du nog gilla.
Jag har ett par Faas 300, sitter skitgôtt på fötterna:-) Jag har oxå "Nike-fötter" så Faasen skulle du nog gilla.
Quote from Funbeat user on 11 August 2012, 09:55Hej. Det är riktigt snygga dessutom något många konkurrenter missar. Jag gillar mina, kanon lätta och bra till kortakvalitetspass. Riktigt klipp;)
Hej. Det är riktigt snygga dessutom något många konkurrenter missar. Jag gillar mina, kanon lätta och bra till kortakvalitetspass. Riktigt klipp;)