Quote from Guest on 7 June 2008, 07:57Hej på er.
Vad har jag nu lyckats med veckan innan VR. Jo trampat sönder en av klossarna. Inte helt hela, dryg ½ spetsen på vänsterklossen rök och när jag kollade på höger var den också sliten. Så nu till min fråga till er. Hur skulle ni göra?
1. Mot
Hej på er.
Vad har jag nu lyckats med veckan innan VR. Jo trampat sönder en av klossarna. Inte helt hela, dryg ½ spetsen på vänsterklossen rök och när jag kollade på höger var den också sliten. Så nu till min fråga till er. Hur skulle ni göra?
1. Mot
Quote from Camilla Höög on 7 June 2008, 08:07Byt nu. Om de skulle sluta funka på VR så blir det ännu jobbigare att ställa in dem korrekt.
Märk ut med tusch hur klossarna sitter, ta ett foto eller ordna något slags avtryck innan du tar loss de gamla. Då bör du kunna få dit de nya med samma inställnin
Byt nu. Om de skulle sluta funka på VR så blir det ännu jobbigare att ställa in dem korrekt.
Märk ut med tusch hur klossarna sitter, ta ett foto eller ordna något slags avtryck innan du tar loss de gamla. Då bör du kunna få dit de nya med samma inställnin
Quote from Camilla Höög on 7 June 2008, 10:09Jag kom på en anledning till.
Jag bytte själv klossar för ett par veckor sedan när skorna helt plötsligt lossnade vid en acceleration. Jag har Look Keo pedaler och köpte Look compatible-klossar, men de passade inte!!! De var något för långa så tillbaks ti
Jag kom på en anledning till.
Jag bytte själv klossar för ett par veckor sedan när skorna helt plötsligt lossnade vid en acceleration. Jag har Look Keo pedaler och köpte Look compatible-klossar, men de passade inte!!! De var något för långa så tillbaks ti
Quote from Berit Bengtson on 7 June 2008, 10:10Byt båda klossarna.
Varför skulle det vara "Mot allt sunt förnuft" att byta trasiga slitdelar?
Om man får punka är det väl inte "Mot allt sunt förnuft" att byta den trasiga slangen/däcket?Om du är orolig för att du inte får de nya på samma plats så kan
Byt båda klossarna.
Varför skulle det vara "Mot allt sunt förnuft" att byta trasiga slitdelar?
Om man får punka är det väl inte "Mot allt sunt förnuft" att byta den trasiga slangen/däcket?
Om du är orolig för att du inte får de nya på samma plats så kan
Quote from ellen olsson on 7 June 2008, 10:22Anders: Är du säker på att det var Kéokompatibla klossar du fick första gången? Jag skulle tippa att du kan ha fått Deltaklossar istället. De passar inte på Kéopedaler.
Anders: Är du säker på att det var Kéokompatibla klossar du fick första gången? Jag skulle tippa att du kan ha fått Deltaklossar istället. De passar inte på Kéopedaler.
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 10:22Det finns två sorters Look-pedaler tydligen, "gamla" Look och Look Keo. Klossarna ser lite olika ut:
bild:http://www.chicagolandbicycle.com/images/lookred_grip125.jpg bild:http://www.chicagolandbicycle.com/images/look_deltacleat.jpgKeo..................
Det finns två sorters Look-pedaler tydligen, "gamla" Look och Look Keo. Klossarna ser lite olika ut:
bild:http://www.chicagolandbicycle.com/images/lookred_grip125.jpg bild:http://www.chicagolandbicycle.com/images/look_deltacleat.jpg
Keo..................
Quote from ellen olsson on 7 June 2008, 10:23Det Gunnar kallar "gamla Look" är Delta.
Det Gunnar kallar "gamla Look" är Delta.
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 10:26Det finns bättre grejor............
Det finns bättre grejor............
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 10:28Hej Håkan och Anders och övriga.
Håkan. För mig är det mot sunt förnuft att byta ut eller ändra på något i utrustningen så pass nära inpå ett längre pass som VR är. Men som jag skrev. Det är det också att starta med halvtaskiga grejer också.
Anders. Ja
Hej Håkan och Anders och övriga.
Håkan. För mig är det mot sunt förnuft att byta ut eller ändra på något i utrustningen så pass nära inpå ett längre pass som VR är. Men som jag skrev. Det är det också att starta med halvtaskiga grejer också.
Anders. Ja
Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 10:31Hej Fredrik och Gunnar!
(o)Vänligen David
Hej Fredrik och Gunnar!
(o)Vänligen David