Quote from Funbeat user on 7 June 2008, 10:47Du håller stilen märker jag 😉
Du håller stilen märker jag 😉
Quote from Camilla Höög on 7 June 2008, 14:28Jag är säker på att det var Look-kompatibla klossar och då tänkte jag, dum som jag är, att då passar de med mina Look-pedaler 🙂
Look Keo-kompatibla ska det alltså vara. Jag misstänkte att det var något sånt.
Jag är säker på att det var Look-kompatibla klossar och då tänkte jag, dum som jag är, att då passar de med mina Look-pedaler 🙂
Look Keo-kompatibla ska det alltså vara. Jag misstänkte att det var något sånt.
Quote from Fredrik Närenfors on 8 June 2008, 19:21Nu har du inte riktigt samma klossar som mig P. men jag har funderat över samma problem. Om du menar att spetsarna i bakre triangeln har gått av så tänker vi nog på samma sak.
Mina klossar har också tappat spetsarna, men då jag kikar på klossen på pedale
Nu har du inte riktigt samma klossar som mig P. men jag har funderat över samma problem. Om du menar att spetsarna i bakre triangeln har gått av så tänker vi nog på samma sak.
Mina klossar har också tappat spetsarna, men då jag kikar på klossen på pedale
Quote from Funbeat user on 8 June 2008, 22:37Hej Per och Anders.
Anders. Du ska ha Look Keo grip eller Look Keo, inte Look Delta, för dom passar inte, som du redan upptäckt. Och jag har haft Look Keo och nu köpt ett par Look Keo Grip och dom passar i pedalen, men inte till 100% till skon kanske 99.
Hej Per och Anders.
Anders. Du ska ha Look Keo grip eller Look Keo, inte Look Delta, för dom passar inte, som du redan upptäckt. Och jag har haft Look Keo och nu köpt ett par Look Keo Grip och dom passar i pedalen, men inte till 100% till skon kanske 99.
Quote from Funbeat user on 9 June 2008, 10:03Per: Testa att byta klossarna nästa gång istället, det blir mycket billigare och löser dessutom problemet! 😉
Per: Testa att byta klossarna nästa gång istället, det blir mycket billigare och löser dessutom problemet! 😉
Quote from Fredrik Närenfors on 9 June 2008, 20:21P.
Ja om det är främre spetsen så är det bara att byta.Raymond.
Talar du till mig? Vilket problem skulle jag lösa om jag byter klossar. Jag har inget problem. De fungerar alldeles ypperligt.
P.
Ja om det är främre spetsen så är det bara att byta.
Raymond.
Talar du till mig? Vilket problem skulle jag lösa om jag byter klossar. Jag har inget problem. De fungerar alldeles ypperligt.
Quote from Funbeat user on 10 June 2008, 16:03"Det jag kollar innan jag byter min SPD SL är hur den lilla infasningen både fram och bak ser ut. När den börjar slitas ut/gå sönder då byter jag pedaler"
Billigare att byta klossar. Glöm det, det blev inte så kul när jag tänker närmare efter.
"Det jag kollar innan jag byter min SPD SL är hur den lilla infasningen både fram och bak ser ut. När den börjar slitas ut/gå sönder då byter jag pedaler"
Billigare att byta klossar. Glöm det, det blev inte så kul när jag tänker närmare efter.
Quote from Fredrik Närenfors on 12 June 2008, 22:04Nä billigare blir det inte (H)
Nä billigare blir det inte (H)
Quote from j sollerman on 13 June 2008, 09:46Bara att byta
Bara att byta
Quote from Funbeat user on 13 June 2008, 12:19Kostar klossarna lika mycket som ett par nya pedaler inklusive klossar alltså?
Kostar klossarna lika mycket som ett par nya pedaler inklusive klossar alltså?