Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 13:47Och nej, jag tänker inte vårda mitt språk.
Och nej, jag tänker inte vårda mitt språk.
Quote from ellen olsson on 11 May 2010, 13:51Jag uppdaterade informationen i första inlägget. Anmälningsavgifterna kommer att betalas tillbaka.
Jag uppdaterade informationen i första inlägget. Anmälningsavgifterna kommer att betalas tillbaka.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 13:53Tycker det är dags att vi slutar tolerera att ständigt blir trampade på av pappersvändarna. Rimligen bör kommunen kunna anvisa alternativ plats att köra på om de plötsligt måste gräva ett hål i asfalten någonstans - har ni någon som helst dialog med kommu
Tycker det är dags att vi slutar tolerera att ständigt blir trampade på av pappersvändarna. Rimligen bör kommunen kunna anvisa alternativ plats att köra på om de plötsligt måste gräva ett hål i asfalten någonstans - har ni någon som helst dialog med kommu
Quote from ellen olsson on 11 May 2010, 13:56Deras handläggningstid är nog för lång för att hinna hitta en ny plats. Vi måste ju hinna reka och planera också. 🙁
Deras handläggningstid är nog för lång för att hinna hitta en ny plats. Vi måste ju hinna reka och planera också. 🙁
Quote from ellen olsson on 11 May 2010, 13:59Jag ska kolla om tävlingsledaren kan komma in och kommentera.
Jag ska kolla om tävlingsledaren kan komma in och kommentera.
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 14:04Ingen skugga över Herkules alltså - det jag vänder mig mot är hela den här pappersapparaten med inbyggt godtycke från nycker hos diverse betonghäckar för att få arrangera ett litet lopp i utkanten av stan, utan direkt vinstintresse för inblandade parter o
Ingen skugga över Herkules alltså - det jag vänder mig mot är hela den här pappersapparaten med inbyggt godtycke från nycker hos diverse betonghäckar för att få arrangera ett litet lopp i utkanten av stan, utan direkt vinstintresse för inblandade parter o
Quote from Funbeat user on 11 May 2010, 18:20Men va faen! GAH!
Håller med Robert i vartenda ord. Ni andra verkar nöjda med läget... eller har inte hunnit hit i mängden av inlägg än eller?
Men va faen! GAH!
Håller med Robert i vartenda ord. Ni andra verkar nöjda med läget... eller har inte hunnit hit i mängden av inlägg än eller?
Quote from ellen olsson on 12 May 2010, 00:10Jag har väl en del synpunkter på svenska myndigheter när det gäller cykel- och triathlontävlingar. Jag har sett hur det fungerar i en del andra länder. 🙂
Jag har väl en del synpunkter på svenska myndigheter när det gäller cykel- och triathlontävlingar. Jag har sett hur det fungerar i en del andra länder. 🙂