Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Och nej, jag tänker inte vårda mitt språk.

Jag uppdaterade informationen i första inlägget. Anmälningsavgifterna kommer att betalas tillbaka.

Tycker det är dags att vi slutar tolerera att ständigt blir trampade på av pappersvändarna. Rimligen bör kommunen kunna anvisa alternativ plats att köra på om de plötsligt måste gräva ett hål i asfalten någonstans - har ni någon som helst dialog med kommu

Deras handläggningstid är nog för lång för att hinna hitta en ny plats. Vi måste ju hinna reka och planera också. 🙁

Jag ska kolla om tävlingsledaren kan komma in och kommentera.

Ingen skugga över Herkules alltså - det jag vänder mig mot är hela den här pappersapparaten med inbyggt godtycke från nycker hos diverse betonghäckar för att få arrangera ett litet lopp i utkanten av stan, utan direkt vinstintresse för inblandade parter o

Men va faen! GAH!

Håller med Robert i vartenda ord. Ni andra verkar nöjda med läget... eller har inte hunnit hit i mängden av inlägg än eller?

Jag har väl en del synpunkter på svenska myndigheter när det gäller cykel- och triathlontävlingar. Jag har sett hur det fungerar i en del andra länder. 🙂

12