Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Varför blir det rödstreck-markering runt aktivitets-rutan när jag väljer F&S - Intensiv Flex? Och det går inte att spara..någon som vet?

Därför att det inte finns någon aktivitet som heter så. Du kan bara välja aktiviteter som syns i förslagsrutan. "F&S - Intensiv" och "F&S - Intervall Flex" finns, men inte "F&S - Intensiv Flex".

Det verkar vara något fel på den funktionen öht. Om man väl skrivit något namn på en aktivitet (eller del av en) så går det inte att ändra sig - svårt att förklara - prova!

Du menar att du inte kan backstega eller radera? Jag kunde det med FF 6.02.

Jag kan ju radera tecknen i rutan men sökningen verkar "ligga kvar"

Christer, det fungerar bra för mig. Om jag skriver LÖP så kommer det förslag på löpning. Om jag raderar bokstäverna ligger förslagen kvar tills jag börjar skriva något annat, t ex SIM, då kommer förslag på simning upp. Men det kanske inte var så du menade

Jag tar tillbaka lite:

Nu har jag testat safari, chrome och FF. Samma sak i alla tre då jag skrivit tex "skid" så händer ingenting. Om jag sen klickar på ett annat fält och sen tillbaks till "Vad har du tränat"-fältet så visas alla skid-träningar. Ska de

Ja, jag står kvar med markören i rutan och rör inte musen. och det fungerar att backa och skriva om och nya förslag kommer.

Nu har du provat med flera webbläsare, men har du tömt cachen i dom?

Med FF var det första gången någonsin jag körde funbeat med den nya layouten...

Men jag ska prova det iaf!

Inget blev annorlunda av det!

12