Quote from Elias Engqvist on 14 September 2011, 13:03Har du provat det förresten - det kan ju vara så att det är en ny bug 🙂
Har du provat det förresten - det kan ju vara så att det är en ny bug 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 13:14Nu har jag rensat caschen och F5:at nåra gånger. Det fungerar i FF 6.02.
Nu har jag rensat caschen och F5:at nåra gånger. Det fungerar i FF 6.02.
Quote from Elias Engqvist on 14 September 2011, 13:26Märkligt! (att det inte funkar här alltså! Men jag undrar om det inte är säkerhetsavdelningen som har lagt in något trams i datorn här) - detta är windows XP Ver 5.1 SP3
Märkligt! (att det inte funkar här alltså! Men jag undrar om det inte är säkerhetsavdelningen som har lagt in något trams i datorn här) - detta är windows XP Ver 5.1 SP3
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 13:28Testa hemma å återkom sen.
Testa hemma å återkom sen.
Quote from Elias Engqvist on 14 September 2011, 13:30Ja, det funkade hemma i morse 🙂 Jag trodde först att Olle&Co hade förstört nåt med sina snabbfixar - men det kan ju vara nåt med den här datorn/mjukvaran - jag ska återkomma hemifrån (OS-X och Chrome)
Ja, det funkade hemma i morse 🙂 Jag trodde först att Olle&Co hade förstört nåt med sina snabbfixar - men det kan ju vara nåt med den här datorn/mjukvaran - jag ska återkomma hemifrån (OS-X och Chrome)
Quote from Rasmus Olsson on 14 September 2011, 13:34Innebär att du måste byta arbetsplats - eller hur!
Innebär att du måste byta arbetsplats - eller hur!
Quote from Elias Engqvist on 14 September 2011, 13:35Ja, om några år ska jag ändå pensioneras så det gäller att bita ihop 🙂
Ja, om några år ska jag ändå pensioneras så det gäller att bita ihop 🙂
Quote from Funbeat user on 14 September 2011, 13:36Ska du inte trappa ned med deltidspension först? Då blir inte övergången så svår.
Ska du inte trappa ned med deltidspension först? Då blir inte övergången så svår.