Quote from Guest on 11 January 2013, 19:39Nej, i år tänker jag inte hålla i arrangemanget av Råsta runt.
Vilket i och för sig inte hindrar att loppet genomförs. Ursprungstanken med Råsta runt var att få sällskap på ett långpass - oavsett vilket tempo man håller.Så det är inget som hindrar att a
Nej, i år tänker jag inte hålla i arrangemanget av Råsta runt.
Vilket i och för sig inte hindrar att loppet genomförs. Ursprungstanken med Råsta runt var att få sällskap på ett långpass - oavsett vilket tempo man håller.
Så det är inget som hindrar att a
Quote from Funbeat user on 11 January 2013, 19:49JÄTTE TACK till dig Lena för att du levererad detta fantastiskt underbara vinter-ultrat under dom fem åren som det väl har gått. Tror att du per kilometer är det billigaste loppet i hela Europa å det säger väl inte lite det!!! Det har ju sen inte varit
JÄTTE TACK till dig Lena för att du levererad detta fantastiskt underbara vinter-ultrat under dom fem åren som det väl har gått. Tror att du per kilometer är det billigaste loppet i hela Europa å det säger väl inte lite det!!! Det har ju sen inte varit
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 00:25Jag håller med Kjell! (t+)
Jag håller med Kjell! (t+)
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 07:57(t+) (t+) (t+) etc. Lena
(t+) (t+) (t+) etc. Lena