Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpning - Lopp och tävlingarRåsta Runt
You need to log in to create posts and topics.

Leif: vi hade bara ögon för Kjell 🙂

"Super-Duper-Lena."..står mitt i bilden å har något rött på sig tror jag..(taskigt färgsinne typ) Hon står till vänster om en kis med vit/ljus täckjacka å försöker att få ordning på alla underliga/fantastiska löpare...hehe//Kjell.:-)

Å så texten till de

Kjell, om kis är detsamma som man vill jag protestera. Den grå täckjackan tillhör mig. 🙂

Förlåt mig så hemskt myche Helena...blicken blir allt svagare å hjärnan fungerar sämre å sämre...tja det är knappt att jag vet vem jag är?!!? Vem det nu kan ha varit..?! Å ändå så såg jag dig ju ta skitbra initiativ vid nummerlappsutdelningen liksom...vil

Jag vill oxå ansluta mig o tacka alla superduktiga funkisar. Ni var helt suveräna!! Jag blev så glad att träffa er vid varje varvning, då ni hurrade mig fram till nästa runda (L)(L)(L)

Ja har man mössa och håret instoppat kan det va svårt. Sportdryck kom med hem så tack tack. (t+)

Sådär, nu har jag laddat upp 271 st bilder. Alla är obehandlade, så vissa kan vara lite mörka osv. Man kan även skärpa upp dem lite utan problem. Det är bara att ta för er. Men inget kommersiellt användande utan att prata med mig.

http://www.pixbox.se/al

Vilka fina foton Peter! 🙂

Tack! 🙂

Men jag har mycket att lära, skulle nog ha kört mer på sportläget än vad jag gjorde. Typ inget alls.

Jag håller med. Fina bilder Peter. Bra gjort hela dagen ute i kylan 🙂