Quote from Guest on 10 August 2010, 09:30Jag behöver tips på en bra färg att måla vägvisningspilar i asfalten för en serie träningstävlingar. Det vore bra om pilarna syns bra en månad eller så.
Och är en liten roller bästa sättet att måla?
Jag behöver tips på en bra färg att måla vägvisningspilar i asfalten för en serie träningstävlingar. Det vore bra om pilarna syns bra en månad eller så.
Och är en liten roller bästa sättet att måla?
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 09:40Det är kanske en fråga du ska ställa till vägverket.
Det är kanske en fråga du ska ställa till vägverket.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:03I lumpen målade vi stridsvagnarna vintertid med vit kalkfärg. Den släppte med tiden eller när man blåste på med högtryckstvätt.
I lumpen målade vi stridsvagnarna vintertid med vit kalkfärg. Den släppte med tiden eller när man blåste på med högtryckstvätt.
Quote from Lisa Bringhed on 10 August 2010, 10:26Please... va inte så laglydigt svenska nu 😉
En vit pil i asfalten på en väg en bra bit utanför stan är inte så himla "outlaw" i min värld. (H)
Please... va inte så laglydigt svenska nu 😉
En vit pil i asfalten på en väg en bra bit utanför stan är inte så himla "outlaw" i min värld. (H)
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:46Nej, men cyklister som ger andra ett dåligt rykte börjar göra intrång på min värld. Om det handlar om träningar under en månadstid ... har ni så dåligt minne? Kan ni inte lära er banan och få problemet ur världen.
Kom osökt att tänka på hur man målade ga
Nej, men cyklister som ger andra ett dåligt rykte börjar göra intrång på min värld. Om det handlar om träningar under en månadstid ... har ni så dåligt minne? Kan ni inte lära er banan och få problemet ur världen.
Kom osökt att tänka på hur man målade ga
Quote from Jonas Täng on 10 August 2010, 10:47vattenlöslig färg är nog ok...
vattenlöslig färg är nog ok...
Quote from Lisa Bringhed on 10 August 2010, 10:48Vi är en växande klubb med nya medlemmar hela tiden.
Visst kan man skicka ut våra kartor eller ta med dem.Men det är tempo som det gäller, med mjölksyran pumpande kan den nyanlände nybörjaren kanske behöva en pil i asfalten
Vi är en växande klubb med nya medlemmar hela tiden.
Visst kan man skicka ut våra kartor eller ta med dem.
Men det är tempo som det gäller, med mjölksyran pumpande kan den nyanlände nybörjaren kanske behöva en pil i asfalten
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 10:56Mats, jag hoppas att du inte är en av de som tycker att klotter, "plankning", snatteri, köpa ut sprit till unga eller köra mot rött är särskilt farligt. Jag menar, varför ska man vara så laglydigt svensk?
Mats, jag hoppas att du inte är en av de som tycker att klotter, "plankning", snatteri, köpa ut sprit till unga eller köra mot rött är särskilt farligt. Jag menar, varför ska man vara så laglydigt svensk?
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:01Är det inte enklare att göra en liten snygg skylt på en pinne vid sidan av vägen som enkelt kan plockas bort sedan loppet har körts?
Är det inte enklare att göra en liten snygg skylt på en pinne vid sidan av vägen som enkelt kan plockas bort sedan loppet har körts?
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 11:08Eller, eftersom ni är en ny klubb, börja att bygga upp en kartbank över rundorna såsom, bland så många andra, Lyngnens Venner:
http://www.lvg.nu/r_kartor.htm
Det är bra att ha.
Eller, eftersom ni är en ny klubb, börja att bygga upp en kartbank över rundorna såsom, bland så många andra, Lyngnens Venner:
http://www.lvg.nu/r_kartor.htm
Det är bra att ha.