Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:12Du borde lära dig äta mat.
Du borde lära dig äta mat.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:22Det finns ruggigt bra recpet i Bra mat/Vad ska du äta idag *tipsar*
Det finns ruggigt bra recpet i Bra mat/Vad ska du äta idag *tipsar*
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:26Du menar två 5-kronors?
Du menar två 5-kronors?
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:27Hahaha, ja, dagens var kanske inte bästa cykelmaten iofs. 😀 *fnissar*
Hahaha, ja, dagens var kanske inte bästa cykelmaten iofs. 😀 *fnissar*
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:30Jo jag käkar mat och riktig frukost också fast jag inte skrev ut det, dock i mindre portioner per gång. Ibland verkat det när jag läst runt lite innan jag reggade mig som att folket här har lite svårt att ta till sig lite andra idéer än de gamla invanda.
Jo jag käkar mat och riktig frukost också fast jag inte skrev ut det, dock i mindre portioner per gång. Ibland verkat det när jag läst runt lite innan jag reggade mig som att folket här har lite svårt att ta till sig lite andra idéer än de gamla invanda.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:33Det finns annat än långsamma potatisar och köttbullar.
Det finns snabba kockar.
Det finns annat än långsamma potatisar och köttbullar.
Det finns snabba kockar.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:35Helt ärligt så är det som Stefan säger högre upp; bra mat + en o annan mazarin. Krångligare än så är det inte.
Helt ärligt så är det som Stefan säger högre upp; bra mat + en o annan mazarin. Krångligare än så är det inte.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:44Kolla in lite artiklar som handlar om kost efter träning. Kan tyvärr inte länka till någon nu men jag återkommer. Googla så länge.
Kostnadsmässigt ligger mitt upplägg under många av de varianter jag läst om på forumet. Det känns generellt som att det fin
Kolla in lite artiklar som handlar om kost efter träning. Kan tyvärr inte länka till någon nu men jag återkommer. Googla så länge.
Kostnadsmässigt ligger mitt upplägg under många av de varianter jag läst om på forumet. Det känns generellt som att det fin
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:48Jag tror på träningslära och lämplig kostlära i skön symbios med grytorna.
Jag tror på träningslära och lämplig kostlära i skön symbios med grytorna.
Quote from Funbeat user on 15 May 2010, 21:49Pulver och tillskott är inte synonymt med kost - och kommer aldrig att bli!
Pulver och tillskott är inte synonymt med kost - och kommer aldrig att bli!