Quote from Guest on 18 January 2010, 19:03I början av min säsong blir jag alltid väldigt öm i främre delen av trampdynan och tittar jag på sulan så sliter jag hårdast på det röda området som jag här visar. Nån som känner igen sig och har skor som ni kan rekommendera?
Överpronerar inåt framåt.
Asi
I början av min säsong blir jag alltid väldigt öm i främre delen av trampdynan och tittar jag på sulan så sliter jag hårdast på det röda området som jag här visar. Nån som känner igen sig och har skor som ni kan rekommendera?
Överpronerar inåt framåt.
Asi
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 19:13Adidas är grymma på skor. Jag kör de olika Adizeromodellerna, de funkar perfa för mina fötter i alla fall. Men alla märken är bra utom Asics typ..
Adidas är grymma på skor. Jag kör de olika Adizeromodellerna, de funkar perfa för mina fötter i alla fall. Men alla märken är bra utom Asics typ..
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 19:16Men var inte svaret på din fråga, hehe. Du får väl surra med personalen på löplabbet. De kommer att hjälpa dig.
Men var inte svaret på din fråga, hehe. Du får väl surra med personalen på löplabbet. De kommer att hjälpa dig.
Quote from Funbeat user on 18 January 2010, 23:50Ja det lär bli en rejälare utprovning av skor till nästa köp.
Asics var min grej förr om åren och neutrala terrängskor funkar kalas men tydligen inte 2140 med pronationsstöd.
Ja det lär bli en rejälare utprovning av skor till nästa köp.
Asics var min grej förr om åren och neutrala terrängskor funkar kalas men tydligen inte 2140 med pronationsstöd.
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 07:32host - fivefingers - host (H)
host - fivefingers - host (H)
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 08:34Om sulslitaget är så utbrett på främre delen av skon som bilden visar, så antyder det mera av ett neutralt löpsteg. Vid pronering brukar sulan slitas mer åt insidan och inget åt utsidan på framfoten. Om du pronerar, kan det inte vara särskilt mycket?
Om sulslitaget är så utbrett på främre delen av skon som bilden visar, så antyder det mera av ett neutralt löpsteg. Vid pronering brukar sulan slitas mer åt insidan och inget åt utsidan på framfoten. Om du pronerar, kan det inte vara särskilt mycket?
Quote from Elias Engqvist on 19 January 2010, 13:29Nike Free är sån redan från början - dvs en mjuk hälkappa - det är fantastiskt skönt!
Nike Free är sån redan från början - dvs en mjuk hälkappa - det är fantastiskt skönt!
Quote from Lars Breström on 19 January 2010, 13:44Tack för tipset, den måste jag testa
Tack för tipset, den måste jag testa