Quote from Berit Bengtson on 12 May 2008, 13:26David P skrev:
> Pruta om det är niodelat dvs 18 växlar.
> Eftersom det Campagnolo kan du köpa reservdelar om det skulle behövas om några år.
Jag håller med om att 9-delat bör vara klart billigare.
Men det där med reservdelar är inte helt sant, ngn gång v
David P skrev:
> Pruta om det är niodelat dvs 18 växlar.
> Eftersom det Campagnolo kan du köpa reservdelar om det skulle behövas om några år.
Jag håller med om att 9-delat bör vara klart billigare.
Men det där med reservdelar är inte helt sant, ngn gång v
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 13:36Konstigt att inte en ny växel fungerar med gamla reglage? På Campagnolo fungerar det.
Konstigt att det inte går att uppgradera från nio till tiodelat genom att byta trumma i handtagen? På Campagnolo fungerar det.Verkar vara någon förväxling med ShimaNO.
Konstigt att inte en ny växel fungerar med gamla reglage? På Campagnolo fungerar det.
Konstigt att det inte går att uppgradera från nio till tiodelat genom att byta trumma i handtagen? På Campagnolo fungerar det.
Verkar vara någon förväxling med ShimaNO.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 14:56Jag är också fräck nog att låna tråden.
Jag har sett en sparsamt körd Crescent Tera från -07 (kolfiberram, Shimano 105 (+ lite Ultegra-dekorationer) och Mavic Aksium) till salu för 14000 och undrar hur den står sig jämfört med
- Wilier Evasion -07, Alu
Jag är också fräck nog att låna tråden.
Jag har sett en sparsamt körd Crescent Tera från -07 (kolfiberram, Shimano 105 (+ lite Ultegra-dekorationer) och Mavic Aksium) till salu för 14000 och undrar hur den står sig jämfört med
- Wilier Evasion -07, Alu
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 15:12Hade köpt den med Campagmolo och undvikit 500 hjul som knappt häller till pendling.
Hade köpt den med Campagmolo och undvikit 500 hjul som knappt häller till pendling.
Quote from Funbeat user on 12 May 2008, 15:44Hej Johan.
Jag håller med David. Och mitt val blir Wilier Evasion -07 för knappt 11000. Bianchi Nirone Alu -08, går bort, trots att det är trevligt att dom skickar med lite extra. En sparsamt körd Crescent Tera från -07 för 14000. Ja varför inte, men då
Hej Johan.
Jag håller med David. Och mitt val blir Wilier Evasion -07 för knappt 11000. Bianchi Nirone Alu -08, går bort, trots att det är trevligt att dom skickar med lite extra. En sparsamt körd Crescent Tera från -07 för 14000. Ja varför inte, men då
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 17:37Tack för tipsen! Det räcker för stunden. Det var bra att få lite info om ramar och hjul. Håkan, jag har läst många av dina tidigare tips till andra och det är härligt att du orkar dela med dig! När det gäller växel/broms har jag känt mig för både på Campa
Tack för tipsen! Det räcker för stunden. Det var bra att få lite info om ramar och hjul. Håkan, jag har läst många av dina tidigare tips till andra och det är härligt att du orkar dela med dig! När det gäller växel/broms har jag känt mig för både på Campa
Quote from Funbeat user on 13 May 2008, 21:34Hej Johan.
"Anti-känslan av att cykla VR på en 18 kiloshoj kanske kan uppvägas av förbättrade fyndmöjligheter och mindre köpstress efter VR?"
Ja just nu är det lite mer tryck efter cyklar inför VR. Och jag kan nästan lova dig att efter VR kommer det att
Hej Johan.
"Anti-känslan av att cykla VR på en 18 kiloshoj kanske kan uppvägas av förbättrade fyndmöjligheter och mindre köpstress efter VR?"
Ja just nu är det lite mer tryck efter cyklar inför VR. Och jag kan nästan lova dig att efter VR kommer det att