Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 07:57Haha, det där var faktiskt ett bra tips, skratt! 🙂
Haha, det där var faktiskt ett bra tips, skratt! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 14:14Tjena Ankan.
Hundarna orkar dra väldigt mycket. På höstträningen förra året så drog mina 2 mig på en specialbyggd sparkcykel. Max hastighet var 41km i timmmen så det går undan.
Tjena Ankan.
Hundarna orkar dra väldigt mycket. På höstträningen förra året så drog mina 2 mig på en specialbyggd sparkcykel. Max hastighet var 41km i timmmen så det går undan.
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 14:19Jag gör nog samma som dig Thomas, sparar o gnetar till en fin alu racer
Jag gör nog samma som dig Thomas, sparar o gnetar till en fin alu racer
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 14:35Ja Davids tips är bra. Efter vättern är det många som lägger av för de har haft det som mål och sen vill de aldrig mer cykla igen (!?!?!?!?!). Så kom jag över min racer.
Ja Davids tips är bra. Efter vättern är det många som lägger av för de har haft det som mål och sen vill de aldrig mer cykla igen (!?!?!?!?!). Så kom jag över min racer.
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 14:57Hahahaa, det är alltså bäst att börja köpslå innan blodsmaken har gett sig, förstår jag på dina frågetecken 😉
Häftigt Daniel! 41 km, jag riktigt känner fartvinden. Men fattar hur lyckliga de måste va när dom får fräsa loss. Min jycke blir som en valp nä
Hahahaa, det är alltså bäst att börja köpslå innan blodsmaken har gett sig, förstår jag på dina frågetecken 😉
Häftigt Daniel! 41 km, jag riktigt känner fartvinden. Men fattar hur lyckliga de måste va när dom får fräsa loss. Min jycke blir som en valp nä
Quote from Funbeat user on 16 May 2008, 15:23Alla mina tips är bra!
Alla mina tips är bra!
Quote from ellen olsson on 16 May 2008, 17:40För att återvända till ursprungsfrågan så lär det vara betydligt enklare att hitta en bra och prisvärd aluminiumhoj. Carbon är överhypat och stål är för ovanligt - iallafall om du vill hitta något med någorlunda moderna komponenter. Om man vill köpa nytt
För att återvända till ursprungsfrågan så lär det vara betydligt enklare att hitta en bra och prisvärd aluminiumhoj. Carbon är överhypat och stål är för ovanligt - iallafall om du vill hitta något med någorlunda moderna komponenter. Om man vill köpa nytt
Quote from Ebba Johansson on 17 May 2008, 17:46Har inte nishiki en del cyklar i alu för ganska lite pengar`? Nån röd har jag set ti nån tidning, för typ 5-6 tusen. Sen finns det ju en uppsjö cyklar på blocket just nu som kanske kan vara något
Har inte nishiki en del cyklar i alu för ganska lite pengar`? Nån röd har jag set ti nån tidning, för typ 5-6 tusen. Sen finns det ju en uppsjö cyklar på blocket just nu som kanske kan vara något
Quote from Funbeat user on 18 May 2008, 20:34kika på cyclecomponents.com... jag har själv kört en del XC o har nu investerat i en Battaglin Stealth med Campa Veloce grupp på...
Kan inte avgöra om denna är bättre eller sämre än ngt annat.. men hoppas på den iaf.. o när d gäller budget på Lvg cykel
kika på cyclecomponents.com... jag har själv kört en del XC o har nu investerat i en Battaglin Stealth med Campa Veloce grupp på...
Kan inte avgöra om denna är bättre eller sämre än ngt annat.. men hoppas på den iaf.. o när d gäller budget på Lvg cykel
Quote from Elias Engqvist on 19 May 2008, 18:27Röda cyklar är snabbast - det är ett faktum!
Röda cyklar är snabbast - det är ett faktum!