Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelRacerpremiär
You need to log in to create posts and topics.

12

Nu kunde jag inte hålla mig längre, plockade fram stålbianchin med ramväxlar. Jag har inte rört den sen mars förra året, men det behövdes bara lite luft i däcken och olja på kedjan sen gick den som en klocka ( nja den tickade inte ens). Jag gav mig ut län

20/1 var min premiär. Brukar normalt vara i mitten av mars.

Jag tog fram racern den 12 januari. Det kom ju ingen vinter.

edit: Jag ställde undan den på nyårsafton...

Själv cyklar jag omkring på min lite väl tunga citybike med dubbdäck... 🙁 Och jag saknar min racer alldelesjättemycket! Särskilt eftersom jag har köpt en ny, fin och lätt liten sak... 😀
Men men, snö och -8 igår gör att racern får stå på trainern i käll

Racerpreimär? ååå herregud vad jag har bosatt mig i fel del av landet...:´( Kanske kan jag plocka fram min i slutet av april, om vädergudarna är med mig möjligtvis i mitten av april...dit är det LÅNGT.

Å andra sidan har jag snö, kan åka skidor och långf

De blir att vänta iaf en månad innan den kommer ut på vägarna. Först ska jag köra öppet ¨spår. Sen ska jag nog börja tänka racer iaf

*mutter*
Här damp vintern ner igår och det känns väl sisådär kan jag tycka.. hade vi varit utan den så här länge hade vi lika gärna kunnat vara utan!

Iofs... att skotta undan eländet är ju ganska tungt.. kan det vara något man kan regga tro?? Hmmmmm...

Premiär? Vem lägger ner cyklingen? Man bor väl i sydskåne, och snö är det ju väldans sällan här - i alla fall i år! räser året om - dock "vinterräser!"

Jag bor i Nordskåne så jag kör med CykelX och A 10 dubbdäck.
Man känner sig mycket starkare om man orkar köra på en tung CykelX med skärmar, lampor, reflexer och dubbdäck.
Jag tycker det är lite fusk att köra racer på vintern.

Inte för att det är racer, men det är frost och is och minusgrader - och halva stan cyklar iaf ...

12