Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 15:28Cykelpremiären börjar väl någonstans i oktober... efter någon månads uppehåll från sommarens roligheter, och formtoppen ligger väl strax före VR, sedan är det bara skojåk resten av sommaren. 🙂
Cykelpremiären börjar väl någonstans i oktober... efter någon månads uppehåll från sommarens roligheter, och formtoppen ligger väl strax före VR, sedan är det bara skojåk resten av sommaren. 🙂
Quote from Torbjörn Ohlsson on 31 January 2008, 15:31Varför är det fusk David? Borde det inte vara fusk på sommaren då också...
Jag kör på räser för att det är kul, men visst är vinterräsern annorlubnda än sommarräsern. En del prylar tillokmmer ju under vintern, såsom andra däck, lampor, reflexer, en hojj
Varför är det fusk David? Borde det inte vara fusk på sommaren då också...
Jag kör på räser för att det är kul, men visst är vinterräsern annorlubnda än sommarräsern. En del prylar tillokmmer ju under vintern, såsom andra däck, lampor, reflexer, en hojj
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 15:36Det är mycket svårare att spurta med en vintercykel och oddsen förändras om vissa kommer med sommarracer.
Dessutom kör vissa utan skärmar och skitar ned de andra!
Det är mycket svårare att spurta med en vintercykel och oddsen förändras om vissa kommer med sommarracer.
Dessutom kör vissa utan skärmar och skitar ned de andra!
Quote from mats1976@gmail.com on 31 January 2008, 15:37Än får nog racern stå på trainern några månader. -13 i morse så det blev dotterns Merida till jobbet. Skoj att cykla igen nu när ljuset är på väg tillbaka och cykelbanorna inte bara består av vatten och is.
Än får nog racern stå på trainern några månader. -13 i morse så det blev dotterns Merida till jobbet. Skoj att cykla igen nu när ljuset är på väg tillbaka och cykelbanorna inte bara består av vatten och is.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 31 January 2008, 17:59Sant David, men när jag kör hårt (du nämner spurt - visserligen tävlar jag inte!) sitter jag på trainer, d.v.s. intervaller (som jag kör alldeles för sällan). Långpassen kör jag ute, med vinterracer - det blir roligare då!
Sant David, men när jag kör hårt (du nämner spurt - visserligen tävlar jag inte!) sitter jag på trainer, d.v.s. intervaller (som jag kör alldeles för sällan). Långpassen kör jag ute, med vinterracer - det blir roligare då!
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 20:52Racern håller jag kvar inne ett tag till....
Racern håller jag kvar inne ett tag till....
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 20:59Japp. premiären får allt vänt ett tag. Skulle aldrig utsätta min Wile för detta förskräcklige med is/snö/blött å kallt. Nej han får allt stå inne i värmen och finna sig i att vara fastspänd i trainer ett tag till;) Och i dag när jag torkade av honom så hi
Japp. premiären får allt vänt ett tag. Skulle aldrig utsätta min Wile för detta förskräcklige med is/snö/blött å kallt. Nej han får allt stå inne i värmen och finna sig i att vara fastspänd i trainer ett tag till;) Och i dag när jag torkade av honom så hi
Quote from Funbeat user on 31 January 2008, 22:35Det må vara fusk att vinterträna på racer, men jag kan inte hålla mig.
Sista landvägspasset 2007: 30 december
Första landsvägspasset 2008: 13 januari
Det må vara fusk att vinterträna på racer, men jag kan inte hålla mig.
Sista landvägspasset 2007: 30 december
Första landsvägspasset 2008: 13 januari
Quote from Mikaela Hedberg Andersson on 1 February 2008, 09:22Christian, hade jag kunnat hade jag väldigt gärna fuskat jag med. Trainer och tung vintercykel är inte lika skoj. 🙁
Christian, hade jag kunnat hade jag väldigt gärna fuskat jag med. Trainer och tung vintercykel är inte lika skoj. 🙁
Quote from Funbeat user on 1 February 2008, 11:53Sista träning 2007 30/12 och första 2008 2/1. Jag har precis bytt min gamla fulracer till en ny fulracer. Från en 15 år gammal stålram med ramreglage (105-komponenter) till en Merida 901 med Sora-komponenter. Tyvärr kom min gamla cykel till en punkt där r
Sista träning 2007 30/12 och första 2008 2/1. Jag har precis bytt min gamla fulracer till en ny fulracer. Från en 15 år gammal stålram med ramreglage (105-komponenter) till en Merida 901 med Sora-komponenter. Tyvärr kom min gamla cykel till en punkt där r