Quote from Guest on 6 January 2008, 12:09Jag har börjat om från början men alla mina gamla blogginlägg ligger ju såklart kvar men skulle vilja ta bort dessa! HUr gör jag? Har gått in på varje och tryckt på "radera", men det fungerar inte!!
Jag har börjat om från början men alla mina gamla blogginlägg ligger ju såklart kvar men skulle vilja ta bort dessa! HUr gör jag? Har gått in på varje och tryckt på "radera", men det fungerar inte!!
Quote from Camilla Höög on 6 January 2008, 12:19Det fungerade att radera gamla blogginlägg för mig genom att klicka på radera-knappen...så jag vet inte varför det inte skulle funka för dig...
Det fungerade att radera gamla blogginlägg för mig genom att klicka på radera-knappen...så jag vet inte varför det inte skulle funka för dig...
Quote from Jan Lundquist on 6 January 2008, 12:40Ladda om cachen? Ctrl+F5 🙂
Ladda om cachen? Ctrl+F5 🙂
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 12:49Jag tror på ctrl+F5, men om det mot all förmodan inte skulle funka så prova med att starta om din webbläsare helt (var noga med att stänga alla fönster).
Jag tror på ctrl+F5, men om det mot all förmodan inte skulle funka så prova med att starta om din webbläsare helt (var noga med att stänga alla fönster).
Quote from Camilla Höög on 6 January 2008, 13:39...eller finns det en funktion som förhindrar att bloginlägg raderas om det finns kommenterar till det? Bara en liten teori...
...eller finns det en funktion som förhindrar att bloginlägg raderas om det finns kommenterar till det? Bara en liten teori...
Quote from j sollerman on 6 January 2008, 13:44ja du måste gå in och ta bort kommentaren först innan du kan ta bort blogginlägget
ja du måste gå in och ta bort kommentaren först innan du kan ta bort blogginlägget
Quote from Camilla Höög on 6 January 2008, 14:17Det är därför man ska stå för vad man skriver så man slipper ångra sig senare i livet.
Det är därför man ska stå för vad man skriver så man slipper ångra sig senare i livet.
Quote from j sollerman on 6 January 2008, 16:24jo eller så kanske de är inaktuellt..
jo eller så kanske de är inaktuellt..
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 16:29Inaktuell?
För mig är bloggen en dagbok som jag kan gå tillbaka och titta på för att se hur jag mådde och presterade vid en viss tidpunkt. Om jag skulle ta bort nåt missar jag ju den funktionen. Fast om man i stundens hetta väljer lite fel ord kan man ju
Inaktuell?
För mig är bloggen en dagbok som jag kan gå tillbaka och titta på för att se hur jag mådde och presterade vid en viss tidpunkt. Om jag skulle ta bort nåt missar jag ju den funktionen. Fast om man i stundens hetta väljer lite fel ord kan man ju
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 16:35Anne M. Det är EXAKT mitt användningsområde också :).
Rätt info på rätt plats, dvs träningssajten.
Anne M. Det är EXAKT mitt användningsområde också :).
Rätt info på rätt plats, dvs träningssajten.