Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Jag har börjat om från början men alla mina gamla blogginlägg ligger ju såklart kvar men skulle vilja ta bort dessa! HUr gör jag? Har gått in på varje och tryckt på "radera", men det fungerar inte!!

Det fungerade att radera gamla blogginlägg för mig genom att klicka på radera-knappen...så jag vet inte varför det inte skulle funka för dig...

Ladda om cachen? Ctrl+F5 🙂

Jag tror på ctrl+F5, men om det mot all förmodan inte skulle funka så prova med att starta om din webbläsare helt (var noga med att stänga alla fönster).

...eller finns det en funktion som förhindrar att bloginlägg raderas om det finns kommenterar till det? Bara en liten teori...

ja du måste gå in och ta bort kommentaren först innan du kan ta bort blogginlägget

Det är därför man ska stå för vad man skriver så man slipper ångra sig senare i livet.

jo eller så kanske de är inaktuellt..

Inaktuell?
För mig är bloggen en dagbok som jag kan gå tillbaka och titta på för att se hur jag mådde och presterade vid en viss tidpunkt. Om jag skulle ta bort nåt missar jag ju den funktionen. Fast om man i stundens hetta väljer lite fel ord kan man ju

Anne M. Det är EXAKT mitt användningsområde också :).
Rätt info på rätt plats, dvs träningssajten.

12