Quote from j sollerman on 6 January 2008, 16:55Jag bloggar på annat ställe. Jonas jag saknar din blogg från förra året..
Jag bloggar på annat ställe. Jonas jag saknar din blogg från förra året..
Quote from Camilla Höög on 6 January 2008, 17:14Min blog (som ligger externt) är också min dagbok. Började med den för att (b)logga allt tänkbart inför min första klassiker: tankar, funderingar, resor, kostnader, prylar, träning osv. Det fanns alldeles för få såna bloggar.
Sedan har det bara rullat på
Min blog (som ligger externt) är också min dagbok. Började med den för att (b)logga allt tänkbart inför min första klassiker: tankar, funderingar, resor, kostnader, prylar, träning osv. Det fanns alldeles för få såna bloggar.
Sedan har det bara rullat på
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 17:19Kalle, den är slut! Den har ju fyllt sitt syfte att vara en tavla gjord av en förstagångsvätternrundare. Från start till mål :).
Kalle, den är slut! Den har ju fyllt sitt syfte att vara en tavla gjord av en förstagångsvätternrundare. Från start till mål :).
Quote from Funbeat user on 6 January 2008, 20:09Kan datorer, så har stängt ner och loggat in på nytt igen, men det hjälpte inte...menmen, de får välla ligga där..:-)
Kan datorer, så har stängt ner och loggat in på nytt igen, men det hjälpte inte...menmen, de får välla ligga där..:-)
Quote from Camilla Höög on 6 January 2008, 20:12Kalle skrev ovan att du måste radera kommentarerna för att kunna radera inläggen.
Kalle skrev ovan att du måste radera kommentarerna för att kunna radera inläggen.