Quote from Guest on 24 July 2012, 17:41Överväger att raka benen faktiskt. Kan bara inte bestämma mig om det är en bra idé eller inte. Det ser helt klart coolare ut när man tränar och tävlar men kanske inte övrig tid. Eller? Rent praktiskt är det väl bra när man (om man) får massage i alla fall
Överväger att raka benen faktiskt. Kan bara inte bestämma mig om det är en bra idé eller inte. Det ser helt klart coolare ut när man tränar och tävlar men kanske inte övrig tid. Eller? Rent praktiskt är det väl bra när man (om man) får massage i alla fall
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 17:51Lite info medans vi väntar på svar:
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=230918
Lite info medans vi väntar på svar:
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 17:53Har du tiden och lusten att underhålla rakningen så är det väl bara att börja. Jag tröttnade med en gång. Kändes löjligt att ha skägg i ansikten för att slippa raka mig där men samtidigt ha lena ben.
Enda hållbara motivet till rakning av benen som jag ser
Har du tiden och lusten att underhålla rakningen så är det väl bara att börja. Jag tröttnade med en gång. Kändes löjligt att ha skägg i ansikten för att slippa raka mig där men samtidigt ha lena ben.
Enda hållbara motivet till rakning av benen som jag ser
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 19:33Du kan ju raka dig till tävling o speciella träningar;)
Du kan ju raka dig till tävling o speciella träningar;)
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 19:38BILD:http://annsoh.blogg.se/images/2010/borat-mankini-62408-1_44548005_120404955.jpg
BILD:http://annsoh.blogg.se/images/2010/borat-mankini-62408-1_44548005_120404955.jpg
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 19:46Hårstubb kliar även efter tävling och speciella träningspass.
Fast jag tycker ändå att Lars B ska pröva själv. Alla upplever saker olika och egen erfarenhet är alltid bäst. Förut tyckte jag "lena ben" på karlar var töntigt, men nu respekterar jag dem som
Hårstubb kliar även efter tävling och speciella träningspass.
Fast jag tycker ändå att Lars B ska pröva själv. Alla upplever saker olika och egen erfarenhet är alltid bäst. Förut tyckte jag "lena ben" på karlar var töntigt, men nu respekterar jag dem som
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 19:48Jag gick loss med trimmer och rakhyvel häromdagen och gjorde slag i saken. Ett jäkla jobb var det, men jag får erkänna att det blev ganska bra.
Jag är nöjd i alla fall och jag känner mig definitivt lite mer proffsig direkt.
Känner man sig snabb så blir
Jag gick loss med trimmer och rakhyvel häromdagen och gjorde slag i saken. Ett jäkla jobb var det, men jag får erkänna att det blev ganska bra.
Jag är nöjd i alla fall och jag känner mig definitivt lite mer proffsig direkt.
Känner man sig snabb så blir
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 20:21Hyvel en gång i veckan innan tävling.
Hyvel en gång i veckan innan tävling.
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 20:38Klart det ska vara renrakat. På med hyveln och kör. Ser ju så mycket bättre ut med ett par lena ben på cykeln jmf med lurviga diton. Behövs väl inte fler argument?
Kom ihåg!
Image is everything 🙂
Klart det ska vara renrakat. På med hyveln och kör. Ser ju så mycket bättre ut med ett par lena ben på cykeln jmf med lurviga diton. Behövs väl inte fler argument?
Kom ihåg!
Image is everything 🙂
Quote from Funbeat user on 24 July 2012, 23:20Jörgen: Vaxning. Då slipper du bry dig på ett par veckor i alla fall. 🙂
Jörgen: Vaxning. Då slipper du bry dig på ett par veckor i alla fall. 🙂