Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 12:48Om man frekvent får benen masserade kan jag lova att det skönare utan hår. Det är ett 3:de, mycket logiskt skäl.
Ett 4:de skäl: Det är så, lev med det.
Om man frekvent får benen masserade kan jag lova att det skönare utan hår. Det är ett 3:de, mycket logiskt skäl.
Ett 4:de skäl: Det är så, lev med det.
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 14:07Pröva att tävla en vårdag i några plusgrader och regn så kommer du på nästa vettiga skäl.
Pröva att tävla en vårdag i några plusgrader och regn så kommer du på nästa vettiga skäl.
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 14:08tävla, tävla, tävla.
testa byta skiva nån gång
tävla, tävla, tävla.
testa byta skiva nån gång
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 14:40Man kan också köra RoH i regn. Fast det är inte säkert att man förstår varför det är kallt om benen.
Man kan också köra RoH i regn. Fast det är inte säkert att man förstår varför det är kallt om benen.
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 15:00Innan det är ca 20 grader så har jag ben eller knävärmare. Oavsett regn eller att jag har rakat benen. Oavsett RoH eller fikacykling
Innan det är ca 20 grader så har jag ben eller knävärmare. Oavsett regn eller att jag har rakat benen. Oavsett RoH eller fikacykling
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 15:07Är inte RoH fikacykling?
Är inte RoH fikacykling?
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 15:13Nej, målet är något högre satt än så. Men det fikas på vägen, som sig bör
Nej, målet är något högre satt än så. Men det fikas på vägen, som sig bör
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 22:34OK, tack.
Jag får massage frekvent men har aldrig besvärats av hårväxten. Jag tävlar inte kalla, regniga vårdagar. ==> ingen rakning av benen för mig..... Skönt med klarhet (H)
OK, tack.
Jag får massage frekvent men har aldrig besvärats av hårväxten. Jag tävlar inte kalla, regniga vårdagar. ==> ingen rakning av benen för mig..... Skönt med klarhet (H)
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 22:39Men den som masserar dig har kanske en annan åsikt?
Det är ju fritt att göra som man vill i väldigt många fall.
Men den som masserar dig har kanske en annan åsikt?
Det är ju fritt att göra som man vill i väldigt många fall.
Quote from Funbeat user on 30 July 2012, 22:41Visst är det bra att man får göra som man vill 😀 ...... FB-trådar är bra till mycket, bla att ge andra vinklingar och ideer än mina egna, emellanåt omedvetet trångsynta 😉
Visst är det bra att man får göra som man vill 😀 ...... FB-trådar är bra till mycket, bla att ge andra vinklingar och ideer än mina egna, emellanåt omedvetet trångsynta 😉