Quote from Guest on 14 April 2009, 14:40Hej på er alla
Ja det där med om att man ska raka eller inte raka sina ben är ju en fråga som börjar bli aktuell.
Vissa säger att det är bra att raka benen om man nu skulle ha oturen att köra omkull.
Och ja, jag ångra verkligen att jag inte har rakat
Hej på er alla
Ja det där med om att man ska raka eller inte raka sina ben är ju en fråga som börjar bli aktuell.
Vissa säger att det är bra att raka benen om man nu skulle ha oturen att köra omkull.
Och ja, jag ångra verkligen att jag inte har rakat
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 14:50Rakat är bäst!
Rakat är bäst!
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 14:55Ljusblått är snyggt
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=7c923ee8bdfb4be999d4aa4af61d91ba.jpg
Ljusblått är snyggt
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=7c923ee8bdfb4be999d4aa4af61d91ba.jpg
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 14:57Bländande!
Bländande!
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 14:59Enligt lag måste jag ha lurviga ben på våren för att inte blända medtrafikanter.
Men jag kör ju naturella ben även annars, ett privilegium för mtb-cyklister.
Enligt lag måste jag ha lurviga ben på våren för att inte blända medtrafikanter.
Men jag kör ju naturella ben även annars, ett privilegium för mtb-cyklister.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 15:27Håriga ben kyls bättre när man svettas. Hår i sår är sämre.
Håller man sig i skogen slipper man ta hänsyn till estetiska överväganden (t+)
Håriga ben kyls bättre när man svettas. Hår i sår är sämre.
Håller man sig i skogen slipper man ta hänsyn till estetiska överväganden (t+)
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 15:35Bleka ben tyder på bra syreupptagning, syre är ju färglöst som ni vet..
Bleka ben tyder på bra syreupptagning, syre är ju färglöst som ni vet..
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 15:41Anemi snarare...
Anemi snarare...
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 15:55Man ser mina fina vadmuskler bättre med rakade ben 😉
Man ser mina fina vadmuskler bättre med rakade ben 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 15:57Jag trodde att man såg dem bättre med linser eller glasögon... 😉
Jag trodde att man såg dem bättre med linser eller glasögon... 😉