Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 16:13Kanske är så 🙂
Kvinnor brukar kommentera mina vader och de flesta kvinnor rakar ju benen. Jag la helt enkelt ihop 1+1 😉
Kanske är så 🙂
Kvinnor brukar kommentera mina vader och de flesta kvinnor rakar ju benen. Jag la helt enkelt ihop 1+1 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 16:32Eh...jag rakar benen för att reta alla som tycker att det är löjligt
Sen minskar det luftmotståndet i spinningsalen!
Eh...jag rakar benen för att reta alla som tycker att det är löjligt
Sen minskar det luftmotståndet i spinningsalen!
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 17:21Rakade ben är snyggare. Basta!
Rakade ben är snyggare. Basta!
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 17:27På tal om rakning och basta. Nyligen råkade jag och en kompis hamna i en mix-bastu. På väg ut därifrån mumlade kompisen aningen för högt: "Det växer inget gräs på en racerbana".
Väldigt sura miner från vissa därinne.Men det har ju inget med cykling at
På tal om rakning och basta. Nyligen råkade jag och en kompis hamna i en mix-bastu. På väg ut därifrån mumlade kompisen aningen för högt: "Det växer inget gräs på en racerbana".
Väldigt sura miner från vissa därinne.
Men det har ju inget med cykling at
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 17:32Ser man på! Där lärde sig snigel något nytt... Ni håller alltså också på. Tänk, det hade liksom inte slagit mig. Det blir alltmer jämställt. Även på korkade sätt.
Ser man på! Där lärde sig snigel något nytt... Ni håller alltså också på. Tänk, det hade liksom inte slagit mig. Det blir alltmer jämställt. Även på korkade sätt.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 18:09Jag är väl inte tillräckligt mycket cyklist, men jag skulle aldrig komma på tanken att raka benen.
Jag är väl inte tillräckligt mycket cyklist, men jag skulle aldrig komma på tanken att raka benen.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 18:12Efter första skrubbsåret på ett par kvadratdecimeter så ändrar du uppfattning.
Efter första skrubbsåret på ett par kvadratdecimeter så ändrar du uppfattning.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 18:25rakat och blekt....ett tag till....det senare, alltså.
EDIT: jag har inte blekt benen, de är bleka, menar jag, dji, svenska är svårt.
rakat och blekt....ett tag till....det senare, alltså.
EDIT: jag har inte blekt benen, de är bleka, menar jag, dji, svenska är svårt.
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 18:34På vilket sätt påverkar hårväxten skrubbsår? Gör det ondare att få sår i hår? Eller är det läkningen som blir svårare? Rengöringen?
På vilket sätt påverkar hårväxten skrubbsår? Gör det ondare att få sår i hår? Eller är det läkningen som blir svårare? Rengöringen?
Quote from Funbeat user on 14 April 2009, 18:34Sätt in en ofrälst i sammanhanget... Varför i hela friden är det bättre med rakat i skrubbsårssammanhang?
Sätt in en ofrälst i sammanhanget... Varför i hela friden är det bättre med rakat i skrubbsårssammanhang?