Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 00:19Kan glatt meddela att jag nu testat det där med hår i sår. Funkar bra än så länge, men får väl se när skorpan ska bort..
Kan glatt meddela att jag nu testat det där med hår i sår. Funkar bra än så länge, men får väl se när skorpan ska bort..
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 06:39Staffarna ska bo någonstans.
Staffarna ska bo någonstans.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:28Många inlägg här nu, men inget om armarna?
Minns inte att det var aktuellt som aktiv - hur är trenden idag?
Många inlägg här nu, men inget om armarna?
Minns inte att det var aktuellt som aktiv - hur är trenden idag?
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:31Det är bara psydocyklister som är utseendefixerade och rakar mer än nödvändigt.
Det är bara psydocyklister som är utseendefixerade och rakar mer än nödvändigt.
Quote from Funbeat user on 27 April 2009, 19:36moahaha! så var det punkt där.
moahaha! så var det punkt där.
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 09:52Nu har jag inte rakat hakan på en vecka!
(slut på grova handdukar!)
Nu har jag inte rakat hakan på en vecka!
(slut på grova handdukar!)
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 20:04Snart får du en frottéhandduk!
Snart får du en frottéhandduk!
Quote from Funbeat user on 28 April 2009, 23:17Hm... Kan inte bestämma mig. Slopa manligheten för cykeln?:-)
Jag är ju inte ens en särskilt duktig cyklist, en större anledning till att raka, men det fattar ju inte omgivningen.
Hm... Kan inte bestämma mig. Slopa manligheten för cykeln?:-)
Jag är ju inte ens en särskilt duktig cyklist, en större anledning till att raka, men det fattar ju inte omgivningen.
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 09:52Sitter manligheten i håren på benen har man stora problem och då spelar det egentligen ingen roll vad man gör ändå!
Tack göran...jag har precis konstaterat att skägget är grått på vissa ställen...jag som nite har ett enda grått hårstrå...
Sitter manligheten i håren på benen har man stora problem och då spelar det egentligen ingen roll vad man gör ändå!
Tack göran...jag har precis konstaterat att skägget är grått på vissa ställen...jag som nite har ett enda grått hårstrå...
Quote from Funbeat user on 29 April 2009, 09:57Tänk Chewbacca utan hår....nja
men o andra sidan så cyklar han ju inte.
Tänk Chewbacca utan hår....nja
men o andra sidan så cyklar han ju inte.