Quote from Guest on 19 December 2012, 09:20Om jag lagt diskussionen i fel grupp får moderator mer än gärna flytta på den.
Är det någon som vet var man kan få tag på randiga löpartights? Gärna kritstrecksrandiga! Har letat runt en del men har bara hittat vanliga dam-tights i strumpbyxemodell. Har
Om jag lagt diskussionen i fel grupp får moderator mer än gärna flytta på den.
Är det någon som vet var man kan få tag på randiga löpartights? Gärna kritstrecksrandiga! Har letat runt en del men har bara hittat vanliga dam-tights i strumpbyxemodell. Har
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 09:30här kan du beställa special med olika mönster. ser bara svart/vit randinga längre ner i lista
http://luckiespandex.com/choose-your-fabric-2/
här kan du beställa special med olika mönster. ser bara svart/vit randinga längre ner i lista
Quote from Funbeat user on 19 December 2012, 10:11Spännande mönster de hade. Kanske ska beställa ett par med blixtar på och ta ett träningsnamn som Flash Gordon 🙂 Eller inte. Det var inte riktigt vad jag letade efter, tack ändå, uppskattas!
Spännande mönster de hade. Kanske ska beställa ett par med blixtar på och ta ett träningsnamn som Flash Gordon 🙂 Eller inte. Det var inte riktigt vad jag letade efter, tack ändå, uppskattas!