Quote from Guest on 25 February 2007, 17:33Olle. Finns det nån möjlighet att låsa funktionen "redigera inlägget" efter att det visats så att nån har läst det?
Så funnkade det Lunarstorm (iallafall tidigare). Om man hade skrivit nåt i gästboken hos nån, säg person x, så kunde man redigera sitt eget
Olle. Finns det nån möjlighet att låsa funktionen "redigera inlägget" efter att det visats så att nån har läst det?
Så funnkade det Lunarstorm (iallafall tidigare). Om man hade skrivit nåt i gästboken hos nån, säg person x, så kunde man redigera sitt eget
Quote from Mikaela Lexén on 25 February 2007, 17:43Eller... en not med tid, datum för senaste editering, då syns det om efterkommande svar är skrivna före editeringen
t.ex. Det här inlägget redigerades 2007-02-25 kl.17.45
Eller... en not med tid, datum för senaste editering, då syns det om efterkommande svar är skrivna före editeringen
t.ex. Det här inlägget redigerades 2007-02-25 kl.17.45
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 17:46Ja det kan vara ett sätt. Men man ju radera egna inlägg helt och då finns ju inget datum att se. Isåfall skulle det vara kvar en ruta där det stod typ: Här skrev x ett inlägg som raderades + datm och tid.
Men jag tror tyvär att man inte reagerar på datum
Ja det kan vara ett sätt. Men man ju radera egna inlägg helt och då finns ju inget datum att se. Isåfall skulle det vara kvar en ruta där det stod typ: Här skrev x ett inlägg som raderades + datm och tid.
Men jag tror tyvär att man inte reagerar på datum
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 17:49Men vi använder den funktionen i vår grupp... Om det inte går att redigera ett inlägg så skulle det bli relativt omöjligt att hålla koll på målen. Däremot kan det finnas en rad när det är redigerat, eller ett sätt att se ursprungsinlägget.
Men vi använder den funktionen i vår grupp... Om det inte går att redigera ett inlägg så skulle det bli relativt omöjligt att hålla koll på målen. Däremot kan det finnas en rad när det är redigerat, eller ett sätt att se ursprungsinlägget.
Quote from Mikaela Lexén on 25 February 2007, 17:51bullen skrev:
"Men jag tror tyvär att man inte reagerar på datum och tid för senaste redigering"Jo, om noten står sist i inlägget så missar du det inte... 😉
bullen skrev:
"Men jag tror tyvär att man inte reagerar på datum och tid för senaste redigering"
Jo, om noten står sist i inlägget så missar du det inte... 😉
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 17:55Denize: Vad har målen med inlägg att göra? Nu tappade du mig helt 🙂
Dennis: Du menar att denna rad bara skulle komma upp OM det är ett redigerat inlägg? Inte om det är postat i sitt ursprungsskick?
Denize: Vad har målen med inlägg att göra? Nu tappade du mig helt 🙂
Dennis: Du menar att denna rad bara skulle komma upp OM det är ett redigerat inlägg? Inte om det är postat i sitt ursprungsskick?
Quote from Mikaela Lexén on 25 February 2007, 17:58Precis, bara om det är redigerat, ungefär som jag skrev i andra posten i tråden. En textnot sist i inlägget.
Precis, bara om det är redigerat, ungefär som jag skrev i andra posten i tråden. En textnot sist i inlägget.
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 18:01Ja DÅ kanske man skulle reagera 🙂
Ja DÅ kanske man skulle reagera 🙂
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 18:01Fast å andra sidan (skriver ett nytt inlägg istället för arr redigera föregående :-)),,,om man redigerar efter att man fått svar så finns det iallafall inga "bevis" kvar som får folk att förstå vad person x reagerat på.
Fast å andra sidan (skriver ett nytt inlägg istället för arr redigera föregående :-)),,,om man redigerar efter att man fått svar så finns det iallafall inga "bevis" kvar som får folk att förstå vad person x reagerat på.
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 18:01I min grupp har vi målen I ett inlägg, vilket ändras under veckan och även ändras när folk når sina mål.
I min grupp har vi målen I ett inlägg, vilket ändras under veckan och även ändras när folk når sina mål.