Quote from Mikaela Lexén on 25 February 2007, 18:05bullen skrev:
"om man redigerar efter att man fått svar så finns det iallafall inga "bevis" kvar som får folk att förstå vad person x reagerat på."Sant, men det finns iaf en förklaring...
Hade man haft en "qoute"-funktion så hade bevisen kunnat varit k
bullen skrev:
"om man redigerar efter att man fått svar så finns det iallafall inga "bevis" kvar som får folk att förstå vad person x reagerat på."
Sant, men det finns iaf en förklaring...
Hade man haft en "qoute"-funktion så hade bevisen kunnat varit k
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 18:06Ööh varför? Varför gör ni inte mål där det är tänkt att man ska göra mål? Jag blir bara mer och mer förvirrad tror jag 🙂
Ööh varför? Varför gör ni inte mål där det är tänkt att man ska göra mål? Jag blir bara mer och mer förvirrad tror jag 🙂
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 18:07VI sätter mål där också, men vi håller ju målen gemensamt och alla sätter upp mål i gruppen.
VI sätter mål där också, men vi håller ju målen gemensamt och alla sätter upp mål i gruppen.
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 18:09Dennis: Ja qoute-funktion ger bara längre och längre inlägg,,,inget bra.
Denize: Nä jag fattar fortfarande inte. Men jag kanske inte kan bli klokare än så här så det är kanske ingen idé att du försöker föklara. Eller jo,,,försök gärna så får jag se om ja
Dennis: Ja qoute-funktion ger bara längre och längre inlägg,,,inget bra.
Denize: Nä jag fattar fortfarande inte. Men jag kanske inte kan bli klokare än så här så det är kanske ingen idé att du försöker föklara. Eller jo,,,försök gärna så får jag se om ja
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 18:13OKej 😛 Gå in på ND - utmaning och bara tryck på en diskussion som heter något med målen och titta på det första inlägget. Smileysarna betyder att ett mål är klarat, och de kommer inte dit förrens i slutet av veckan, efter hand.
OKej 😛 Gå in på ND - utmaning och bara tryck på en diskussion som heter något med målen och titta på det första inlägget. Smileysarna betyder att ett mål är klarat, och de kommer inte dit förrens i slutet av veckan, efter hand.
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 18:15Ja ok, nu är jag med.
Men kan inte det där fixas på annat sätt? Så att ni kan ha en gemensam topplista (nä det blir ju inte rätt). Nä jag vet inte hur man kan ordna det på annat sätt.
Vilka är ni i ND-gruppen förresten?
Ja ok, nu är jag med.
Men kan inte det där fixas på annat sätt? Så att ni kan ha en gemensam topplista (nä det blir ju inte rätt). Nä jag vet inte hur man kan ordna det på annat sätt.
Vilka är ni i ND-gruppen förresten?
Quote from mårten jansson on 25 February 2007, 19:24Vilka är vi... asså ND är ju från början Netdoktor, så vi som var där från början var ju Netdoktor-människor. Men nu är vi 3-4 ggr så många och det är nog få som är från ND av de nya.. Så vi är bara folk som vill ha hjälp att se till att vi tränar, när de
Vilka är vi... asså ND är ju från början Netdoktor, så vi som var där från början var ju Netdoktor-människor. Men nu är vi 3-4 ggr så många och det är nog få som är från ND av de nya.. Så vi är bara folk som vill ha hjälp att se till att vi tränar, när de
Quote from Magnus Gelang on 25 February 2007, 21:31Aha netdoktor, ja då är jag med 🙂
Aha netdoktor, ja då är jag med 🙂