Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 15:09Då jag går på F&S reggar jag den effektiva tiden, sista kvarten med strech och avslappning reggar jag inte. Till exempel, går jag på Intensiv 60 minuter reggar jag 45 minuter, 75 minuter intensiv reggar jag som 60 minuter osv. Löpning reggar jag den tid j
Då jag går på F&S reggar jag den effektiva tiden, sista kvarten med strech och avslappning reggar jag inte. Till exempel, går jag på Intensiv 60 minuter reggar jag 45 minuter, 75 minuter intensiv reggar jag som 60 minuter osv. Löpning reggar jag den tid j
Quote from Linnea Persson on 24 February 2008, 15:17Jag räknar bort stretchen och registrerar bara effektiv tid. Däremot har jag läst att några räknar bort vilotiden mellan övningar när de styrketränar, det gör inte jag.
Jag räknar bort stretchen och registrerar bara effektiv tid. Däremot har jag läst att några räknar bort vilotiden mellan övningar när de styrketränar, det gör inte jag.
Quote from Andreas Björklund on 24 February 2008, 15:21Jag gör precis som Karin L (och några andra), dvs reggar tiden som passet håller på, dvs inkl stretch, när jag går på spinning, yoga etc. Men gällande löpning, cykling, styrketräning etc på egen hand reggar jag bara den effektiva tiden, dvs exkl stretch.
Jag gör precis som Karin L (och några andra), dvs reggar tiden som passet håller på, dvs inkl stretch, när jag går på spinning, yoga etc. Men gällande löpning, cykling, styrketräning etc på egen hand reggar jag bara den effektiva tiden, dvs exkl stretch.
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 17:22jag reggar bara effektiv tid....
exkl stretch och exkl uppvärmning
jag reggar bara effektiv tid....
exkl stretch och exkl uppvärmning
Quote from antti5303@gmail.com on 24 February 2008, 17:42jag reggar bara effektiv tid utom i intervallpass, då får vilan mellan intervaller vara med..
jag reggar bara effektiv tid utom i intervallpass, då får vilan mellan intervaller vara med..
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 17:45Glömde skriva att givetvis om jag stretchar efter ett löppass eller så, då skriver jag in det också, kanske inte alltid full tid på det (ofta mäter jag inte tiden så noga medan jag håller på), men jag vill ha en notering på ATT jag stretchat om det tagit
Glömde skriva att givetvis om jag stretchar efter ett löppass eller så, då skriver jag in det också, kanske inte alltid full tid på det (ofta mäter jag inte tiden så noga medan jag håller på), men jag vill ha en notering på ATT jag stretchat om det tagit
Quote from Catharina Brattlin on 24 February 2008, 17:55Gruppträningspass reggar jag rakt av, inklusive uppvärmning och stretch, dvs hela passet. Löpning reggar jag all tid som jag faktiskt har sprungit, även att uppjoggen ingår i början och nerjoggen (på intervallpassen) finns med på slutet. Pulsklockan stäng
Gruppträningspass reggar jag rakt av, inklusive uppvärmning och stretch, dvs hela passet. Löpning reggar jag all tid som jag faktiskt har sprungit, även att uppjoggen ingår i början och nerjoggen (på intervallpassen) finns med på slutet. Pulsklockan stäng
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 18:04Jag registrerar all rodelträning inklusive stretchning.
Sedan hamnar all cykelträning i pulsfilen som registreras i datorn.
Jag registrerar all rodelträning inklusive stretchning.
Sedan hamnar all cykelträning i pulsfilen som registreras i datorn.
Quote from antti5303@gmail.com on 24 February 2008, 18:36Per E, Såg på dina mål att du ska sätta världsrekord i simning, 300m bröst under 3 min...snacka om effektiv tid! Eller matten som spökar (H:)
Per E, Såg på dina mål att du ska sätta världsrekord i simning, 300m bröst under 3 min...snacka om effektiv tid! Eller matten som spökar (H:)
Quote from Funbeat user on 24 February 2008, 19:07Jag startar klockan när vi kickat ut båten och staoppar när vi lägger till igen.
vid löpning är det när jag börjar springa och stopp när jag stannar
likaså vid (rull)skidor.
Stretching ligger utanför, men uppvärmning, avjogg och vila mellan intervaller är
Jag startar klockan när vi kickat ut båten och staoppar när vi lägger till igen.
vid löpning är det när jag börjar springa och stopp när jag stannar
likaså vid (rull)skidor.
Stretching ligger utanför, men uppvärmning, avjogg och vila mellan intervaller är