Quote from Guest on 26 January 2008, 10:23Vore det inte bra att kunna registrera tester t.ex. Coopertest, VO2Max o.s.v. separat och sedan kunna få dessa samlade för att enkelt kunna jämföra och se framstegen. Går det kanske att göra på ett enkelt sätt (som jag har missat) redan idag. Om man t.ex.
Vore det inte bra att kunna registrera tester t.ex. Coopertest, VO2Max o.s.v. separat och sedan kunna få dessa samlade för att enkelt kunna jämföra och se framstegen. Går det kanske att göra på ett enkelt sätt (som jag har missat) redan idag. Om man t.ex.
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 10:33Ja det hade varit bra att ha. Idag skriver jag oxå det i kommentaren och har separat excelark på datorn.
Ett sätt vore om Olle la till en träningsform som hette "test" eller nåt och så får man definiera själv i kommentaret vad för slags test. Fast då reg
Ja det hade varit bra att ha. Idag skriver jag oxå det i kommentaren och har separat excelark på datorn.
Ett sätt vore om Olle la till en träningsform som hette "test" eller nåt och så får man definiera själv i kommentaret vad för slags test. Fast då reg
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 10:47Bra idé... hade varit kul att kunna lägga upp olika former av tester och sedan jämföra med tiden. Kanske räcker det med ett fritextfält där man kan namnge testet, då får man både namn och att det handlar om ett test när man registrerar träning. Övrig info
Bra idé... hade varit kul att kunna lägga upp olika former av tester och sedan jämföra med tiden. Kanske räcker det med ett fritextfält där man kan namnge testet, då får man både namn och att det handlar om ett test när man registrerar träning. Övrig info
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 13:44Vilken toppenidé! Någon som frågat Olle?
Vilken toppenidé! Någon som frågat Olle?
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 17:00Snart 😀
Snart 😀
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 21:12Ja PB skulle vara kanon
Ja PB skulle vara kanon
Quote from Magnus Gelang on 26 January 2008, 22:11Och när ni slänger er med alla datatekniska termer hit och dit (som jag inte begriper ett jota av :-)) så kan jag ju passa på att säga att i min bransch betyder PB pushbutton 😀
Och när ni slänger er med alla datatekniska termer hit och dit (som jag inte begriper ett jota av :-)) så kan jag ju passa på att säga att i min bransch betyder PB pushbutton 😀
Quote from Galderma Fritidsförening on 26 January 2008, 23:15men i detta sammanhang är det PersonBästa 😉
men i detta sammanhang är det PersonBästa 😉
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 23:21Trodde vi pratade bly (Pb, plumbum)... det jag känner i fötterna när jag försöker springa så där snabbt som alla här verkar kunna :D.
Trodde vi pratade bly (Pb, plumbum)... det jag känner i fötterna när jag försöker springa så där snabbt som alla här verkar kunna :D.
Quote from Galderma Fritidsförening on 26 January 2008, 23:27Hehe, jag är lite avis på många här på funbeat som verkar vara värsta sprinters!! Vill också kunna springa snabbt. 🙂 Jag är uthållig som bara den, kan springa långa sträckor, men det går inte så himla snabbt tyvärr... 🙁 Men det ska det nog bli ändring
Hehe, jag är lite avis på många här på funbeat som verkar vara värsta sprinters!! Vill också kunna springa snabbt. 🙂 Jag är uthållig som bara den, kan springa långa sträckor, men det går inte så himla snabbt tyvärr... 🙁 Men det ska det nog bli ändring