Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 23:30Jag springer varken långt eller snabbt men det är ändå kul att notera när man gjort ett nytt personbästa. 🙂
Jag springer varken långt eller snabbt men det är ändå kul att notera när man gjort ett nytt personbästa. 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 26 January 2008, 23:44jag håller inte reda på sånt för just nu springer jag bara för att det är kul och för att så småningom börja träna inför stockholm halvmaraton, vilket jag ska springa iår. 😀
jag håller inte reda på sånt för just nu springer jag bara för att det är kul och för att så småningom börja träna inför stockholm halvmaraton, vilket jag ska springa iår. 😀
Quote from Magnus Gelang on 27 January 2008, 00:01Haha och jag som inte springer alls bryr mig inte ett dugg om mina personbästa,,,,men jag måste hålla ordning på mina pushbuttons, annars blir det tok på jobbet 😀
Haha och jag som inte springer alls bryr mig inte ett dugg om mina personbästa,,,,men jag måste hålla ordning på mina pushbuttons, annars blir det tok på jobbet 😀
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 03:42bullen71: pushbutton??? vilken bransch är det, raketforskning, katapultstol?
bullen71: pushbutton??? vilken bransch är det, raketforskning, katapultstol?
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 09:39Jo vet man inte vilka knappar man ska trycka på så kan det gå på tok även utanför jobbet....
Jo vet man inte vilka knappar man ska trycka på så kan det gå på tok även utanför jobbet....
Quote from Magnus Gelang on 27 January 2008, 11:46Haha, nej inte så stora saker som raketer och katapulter,,,snarare små små saker såsom hörapparater 😀 Pushbutton är alltså det internationella ordet för programknapp inom hörapparatsbranschen. Man har den för att byta mellan olika program på hörapparaten
Haha, nej inte så stora saker som raketer och katapulter,,,snarare små små saker såsom hörapparater 😀 Pushbutton är alltså det internationella ordet för programknapp inom hörapparatsbranschen. Man har den för att byta mellan olika program på hörapparaten