Quote from Guest on 8 July 2010, 12:16Hur?
Hur?
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 12:26Styrka - rygg/undermar finns inte? Varför inte?
Styrka - rygg/undermar finns inte? Varför inte?
Quote from Camilla Höög on 8 July 2010, 14:57Det går alltid att registrera på övrig träning om ingen annan passar.
Bara för att det finns mängder med olika speciella träningstyper så måste man inte registerar på dem utan det går alldeles utmärkt att registrera all styrka på t.ex. "Styrka" och sedan
Det går alltid att registrera på övrig träning om ingen annan passar.
Bara för att det finns mängder med olika speciella träningstyper så måste man inte registerar på dem utan det går alldeles utmärkt att registrera all styrka på t.ex. "Styrka" och sedan
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 14:58Finns var för sig!!
Finns var för sig!!
Quote from Camilla Höög on 8 July 2010, 14:59Japp
Japp
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 15:24Jag hade hellre sett att man hade en "grund" man kunde ställa in. Ska försöka förklara vad jag menar.
Först väjer man kanske "löpning", sen har man en drop-down/box där man kan fylla in underkategori till det. Om det är någonting jag inte tränat förut sp
Jag hade hellre sett att man hade en "grund" man kunde ställa in. Ska försöka förklara vad jag menar.
Först väjer man kanske "löpning", sen har man en drop-down/box där man kan fylla in underkategori till det. Om det är någonting jag inte tränat förut sp
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 15:26Hade även gärna sett att man kunde välja underlag man tränat på 😉
Hade även gärna sett att man kunde välja underlag man tränat på 😉
Quote from Funbeat user on 8 July 2010, 19:12(t+) för underlag!
(t+) för underlag!
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 19:43Att ingen tränar rygg och underarmar tillsammans?
Va?
Är det här en träningssida?
Att ingen tränar rygg och underarmar tillsammans?
Va?
Är det här en träningssida?
Quote from Funbeat user on 9 July 2010, 19:48Isåfall borde det bara finnas
Löpning
Cykling
Styrketräning
Övrigtannars kan det bli lite för rörigt, folk kan ju ha dyslexi eller nåt.
Isåfall borde det bara finnas
Löpning
Cykling
Styrketräning
Övrigt
annars kan det bli lite för rörigt, folk kan ju ha dyslexi eller nåt.