Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatRegistrerad träning
You need to log in to create posts and topics.

Vad beror det på att all träning inte räknats in om jag jämför min personliga topplista och min träning (diagram eller visa som lista).
Det saknas 90 minuter - kanske inte direkt något stort problem, men jag undrar ändå vad det kan bero på. Träningen veck

Är det söndagsmåndagsträningsproblemet igen?

Nej det tror jag inte, eftersom jag igår, 19/2 "bara" hade 60 min träning, men ingen träning förra söndagen, så det tror jag inte att det beror på, eftersom "diffen" är 90 min.

Det är inte så att det personliga målet har gått ut då... Så blev de för mej, o då stog mätaren på noll hela tiden.. 🙂

Testar att lägga in nytt personligt mål fr o m idag så får jag se hur det funkar... Tack för tipset!

Det verkar idag som att jag inte kan registrera någon träning alls via startsidans snabbinmatning, utan måste gå in i min kalender och där igenom via plustecknet, skriva in aktiviteterna.

Kan du titta lite på detta Olle, om det är 'nåt fel som är trasig

För mig funkar det bra. Har firefox

Nasty: Nu har jag provat att mata in från din startsida i både IE och Opera. Det funkade bra. Får du något felmeddelande när du försöker mata in träningen?

Nej. Nu har jag matat in två aktiviteter och det verkar funka igen. Jag vet inte vad det är ibland. Det är som om den 'hackar'? Ja, alltså, den vill inte helt enkelt. Men jag ger mig inte så lätt! 😉 Jag försöker alltid igen och igen och igen... Nu ver