Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 22:42Då har du sadeln fel monterad
Då har du sadeln fel monterad
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 22:50Det tror/mener jeg ikke. Selv om den ble montert før "Bruse" forfattet sin bibel. 🙂
Det tror/mener jeg ikke. Selv om den ble montert før "Bruse" forfattet sin bibel. 🙂
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 22:58Bromsar gör man väl mest med frambromsen o får du vaselin där då är sadeln fel. Då har du läst sadelskolan bak o fram
Bromsar gör man väl mest med frambromsen o får du vaselin där då är sadeln fel. Då har du läst sadelskolan bak o fram
Quote from Funbeat user on 20 July 2010, 23:30Andrew Gustavsson: Man bremser ikke mest med frambremsen .!!!!!!
Og selv om du mener det, så ikke prøv på det, og ikke i høy fart. og heller ikke når du svinger. og heller ikke i en katastrofe-oppbremsing, det går til helvete.
Et råd til deg : bruk de
Andrew Gustavsson: Man bremser ikke mest med frambremsen .!!!!!!
Og selv om du mener det, så ikke prøv på det, og ikke i høy fart. og heller ikke når du svinger. og heller ikke i en katastrofe-oppbremsing, det går til helvete.
Et råd til deg : bruk de
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 08:40Hmm min tumme sitter mitt i handen. Ska jag lägga in smileys så det blir tydligare att jag har glimten i ögat? Men bromsar mest fram, det gör jag. Innan jag svänger.
Hmm min tumme sitter mitt i handen. Ska jag lägga in smileys så det blir tydligare att jag har glimten i ögat? Men bromsar mest fram, det gör jag. Innan jag svänger.
Quote from Rasmus Olsson on 21 July 2010, 09:25Andrew, strunt i smiley. Om folk inte begriper skämt, humor, sarkasm eller ironi, lär de inte förstå det mera med massa fåniga gubbar heller.
Andrew, strunt i smiley. Om folk inte begriper skämt, humor, sarkasm eller ironi, lär de inte förstå det mera med massa fåniga gubbar heller.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 09:34Mja jag håller nog inte med om just det. Alls faktiskt. Det är ganska stor skillnad på att använda ironi och sarkasm skriftligt och i tal. Smileyn tillsätter lite av det du förlorar.
Men var och en blir lycklig på sitt vis.
Mja jag håller nog inte med om just det. Alls faktiskt. Det är ganska stor skillnad på att använda ironi och sarkasm skriftligt och i tal. Smileyn tillsätter lite av det du förlorar.
Men var och en blir lycklig på sitt vis.
Quote from Funbeat user on 21 July 2010, 09:38Diskussion om vaselin som droppar på bromsar bör nog inte tas på fullt allvar
Diskussion om vaselin som droppar på bromsar bör nog inte tas på fullt allvar